hrcak mascot   Srce   HID

Datum izdavanja: travnja 2016.

Objavljen na Hrčku: 25. 4. 2016.
Sadržaj Puni tekst
Upravljanje brendom destinacije kao podrška stvaranju političkog identiteta: Slučaj Slovenije (str.3-18)  
Destination Brand Management for the Support of Political Identity: The Case of Slovenia (str.3-18) engleskipdf 3 MB
Saša Poljanec-Borić
Izvorni znanstveni članak
 
Kvaliteta života obitelji na različitim ruralnim područjima: primjer četiriju općina Sisačkomoslavačke županije (str.19-44) hrvatskipdf 3 MB
The Quality of Family Life in Various Rural Areas: Example of Four Municipalities in Sisak – Moslavina County (str.19-44)  
Ana Miljenović, Slavica Blažeka Kokorić, Gordana Berc
Izvorni znanstveni članak
 
Ekosela: subpolitični odgovor na neodrživost (str.45-70) hrvatskipdf 3 MB
Eco-villages: Subpolitical Answer to Unsustainability (str.45-70)  
Nataša Bokan
Prethodno priopćenje
 
Novi akteri ruralnog razvoja – LEADER program i proces projektifikacije u ruralnim područjima Hrvatske (str.71-90)  
New Actors in Rural Development - The LEADER Approach and Projectification in Rural Croatia (str.71-90) engleskipdf 3 MB
Aleksandar Lukić, Orlanda Obad
Prethodno priopćenje
 
Dragan Markovina - Između crvenog i crnog: Split i Mostar u kulturi sjećanja (str.91-94) hrvatskipdf 3 MB
Nina Popović
Recenzija, Prikaz slučaja
 
Social Innovation 2015: Pathways to Social Change Research, Policies and Practices in European and Global Perspectives (str.96-99) engleskipdf 3 MB
Danijel Baturina
Recenzija, Prikaz slučaja
 
Posjeta: 9.877 *