hrcak mascot   Srce   HID

Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, Vol.65 No.2

Datum izdavanja: Lipanj 2016.

Objavljen na Hrčku: 22.03.2017.
Sadržaj Puni tekst
Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model) (str.181-208) hrvatskipdf 466 KB
Substructure of an intercultural curriculum. comparison of selected features of the Croatian culture among high school students and their teachers according to the Hofstede model (str.209-210) engleskipdf 466 KB
Renata Burai
Izvorni znanstveni članak
 
Using questions as a tool for encouraging higher thinking processes in a social science class (str.211-226) engleskipdf 334 KB
Pitanja kao sredstvo za promicanje viših oblika razmišljanja kod predmeta Društvo (str.227-227) hrvatskipdf 334 KB
Vlasta Hus, Polona Lengvart
Izvorni znanstveni članak
 
Nastava Glazbene umjetnosti u kontekstu aktivnog učenja (str.229-249) hrvatskipdf 596 KB
Teaching Music Appreciation in the context of active learning (str.250-250) engleskipdf 596 KB
Tihana Škojo
Izvorni znanstveni članak
 
Doživljeno vršnjačko nasilje: relacije s dobi, spolom, razrednim ozračjem i školskim uspjehom (str.251-271) hrvatskipdf 356 KB
Experienced peer violence: relation to age, gender, class climate and school achievement (str.272-272) engleskipdf 356 KB
Ina Reić Ercegovac
Izvorni znanstveni članak
 
Načini učenja matematike u razrednoj nastavi (str.273-285) hrvatskipdf 344 KB
Ways to learn mathematics curriculum (str.286-286) engleskipdf 344 KB
Irena Mišurac, Ivona Bašić
Prethodno priopćenje
 
Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj (str.287-299) hrvatskipdf 258 KB
School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development (str.300-300) engleskipdf 258 KB
Dunja Anđić, Marina Radošević
Pregledni rad
 
Potreba i mogućnost odgoja očima pedagoške antropologije (str.301-322) hrvatskipdf 409 KB
The need for and possibility of education from the point of view of pedagocial anthropology (str.323-323) engleskipdf 409 KB
Marko Pranjić
Pregledni rad
 
Posjeta: 2.640 *