hrcak mascot   Srce   HID

Datum izdavanja: studeni 2018.

Objavljen na Hrčku: 19. 12. 2018.
Sadržaj Puni tekst
STRATEŠKO UPRAVLJANJE POLITIČKOM REPUTACIJOM (str.7-27) hrvatskipdf 162 KB
STRATEGIC MANAGEMENT OF POLITICAL REPUTATION (str.28-28) engleskipdf 25 KB
Zoran Tomić, Marin Čuljak
Prethodno priopćenje
 
MEĐUNARODNI ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO OSNOVA IMIDŽA DRŽAVE (str.29-51) srpskipdf 159 KB
INTERNATIONAL PUBLIC RELATIONS AS THE BASIS FOR STATE IMAGE (str.52-52) engleskipdf 25 KB
Miloš Šolaja
Pregledni rad
 
Upravljanje medijima i informacijama u hibridnome medijskom sustavu (s osvrtom na medijski hibridno medijsko djelovanje) (str.53-76) hrvatskipdf 249 KB
Management of media and information in the hybrid media system (with reference to media hybrid media activity) (str.77-78) engleskipdf 33 KB
Gordana Lesinger
Pregledni rad
 
Stvarni dosezi news portala – međuodnos čitanosti, vjerodostojnosti i utjecaja (str.79-97) hrvatskipdf 333 KB
The actual reach of news portals – the relationship between readership, credibility and influence (str.98-98) engleskipdf 29 KB
Božo Skoko, Nikola Vrdoljak
Pregledni rad
 
SEMANTIČKI WEB (str.99-116) hrvatskipdf 143 KB
SEMANTIC WEB (str.117-117) engleskipdf 28 KB
Marija Putica
Pregledni rad
 
STUDENTSKI MEDIJI U DIGITALNOME DRUŠTVU (str.118-132) hrvatskipdf 196 KB
STUDENT MEDIA IN DIGITAL SOCIETY (str.133-133) engleskipdf 29 KB
Ilija Musa, Maja Ereš, Petra Jakić
Prethodno priopćenje
 
IZAZOVI MEDIJATIZACIJE DRUŠTVA (str.134-155) srpskipdf 152 KB
CHALLENGES OF SOCIETY MEDIATIZATION (str.156-156) engleskipdf 27 KB
Vuk Vučetić, Dejana Radovanović Šarenac
Pregledni rad
 
TENDENCIJE U SAVREMENOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI UZROKOVANE TEHNOLOŠKIM PREFERENCIJAMA GENERACIJE IPSILON (str.157-182) srpskipdf 33 KB
TENDENCIES IN CONTEMPORARY MARKETING COMMUNICATION CAUSED BY TECHNOLOGICAL PREFERENCES OF GENERATION Y (str.183-183) engleskipdf 260 KB
Milica Kostić-Stanković, Valentina Vukmirović
Prethodno priopćenje
 
NOVE IMAGINACIJE: WEB 3.0 I PR (str.184-202) hrvatskipdf 159 KB
NEW IMAGINATIONS: WEB 3.0 AND PR (str.203-203) engleskipdf 34 KB
Damir Kukić, Edin Tabak
Pregledni rad
 
UPORABA INTERNETA U ODNOSIMA S INVESTITORIMA KOMPANIJA U BOSNI I HERCEGOVINI (str.204-231) hrvatskipdf 366 KB
USAGE OF INTERNET IN INVESTOR RELATIONS OF COMPANIES IN BOSNIA AND HERZEGOVINA (str.232-232) engleskipdf 27 KB
Nenad Brkić, Emir Kurtović, Neira Gurda
Prethodno priopćenje
 
KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA I RAZVOJ IMIDŽA O BRENDU TURISTIČKE DESTINACIJE (str.233-248) hrvatskipdf 244 KB
COMMUNICATION ON SOCIAL NETWORKS AND DEVELOPMENT OF TOURISTIC DESTINATION BRAND IMAGE (str.249-249) engleskipdf 33 KB
Brano Markić, Sanja Bijakšić, Arnela Bevanda
Izvorni znanstveni članak
 
UPOTREBA EMOJIJA U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI (str.250-268) hrvatskipdf 168 KB
USAGE OF EMOJIS IN BUSINESS COMMUNICATION (str.269-270) engleskipdf 40 KB
Nino Ćorić, Marijan Primorac, Ornela Leko
Pregledni rad
 
Novi mediji – generator novih tehnika manipulacija (str.271-294) hrvatskipdf 519 KB
New media – generator of new manipulation techniques (str.295-295) engleskipdf 29 KB
Siniša Kovačić, Tanja Baran
Izvorni znanstveni članak
 
Posjeta: 4.591 *