hrcak mascot   Srce   HID

Oeconomica Jadertina, Vol. 8 No. 2, 2018.

Datum izdavanja: prosinac 2018.

Objavljen na Hrčku: 15. 3. 2019.
Sadržaj Puni tekst
Marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija u funkciji motivacije mladih na volontiranje (str.21) hrvatskiPDF 419 KB
Non-profit organizations marketing activities in the role of motivating young people to volunteer (str.21)  
Jerko Glavinić, Ljiljana Najev Čačija
Prethodno priopćenje
 
Utjecaj smještajnih jedinica na posjećenost NP Plitvička jezera (str.33) hrvatskiPDF 867 KB
Influence of accommodation units on the visitation of the Plitvice Lakes NP (str.33)  
Marijana Jerić
Prethodno priopćenje
 
Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta (str.47) hrvatskiPDF 335 KB
Corporate brand equilibrium: identity analysis (str.47)  
Dinko Jukić
Prethodno priopćenje
 
Osiguranje depozita i utjecaj na financijski sustav (str.64) hrvatskiPDF 363 KB
Deposit insurance and impact on the financial system (str.64)  
Martina Maté
Prethodno priopćenje
 
Ekološka osviještenost investitora i kupaca: slučaj Volkswagen grupe i afere Dieselgate (str.83) hrvatskiPDF 767 KB
Ecological awareness of investors and customers: the case of the Volkswagen Group and the Dieselgate affair (str.83)  
Berislav Žmuk, Luka Perović
Pregledni rad
 
Posjeta: 0 *