hrcak mascot   Srce   HID

Acta turistica, Vol. 21 No. 1, 2009.


Datum izdavanja: lipanj 2009.

Objavljen na Hrčku: 13. 1. 2012.
Sadržaj Puni tekst
INOVACIJA U RAZVOJU ATRAKCUA: POLKE DOŽIVLJAJA (str.7-44) hrvatskipdf 12 MB
INNOVATION IN ATTRACTION DEVELOPMENT: LESSONS OF EXPERIENCE (str.7-44) engleskipdf 12 MB
Stephen R. C. Wanhill
Izvorni znanstveni članak
 
KOGNITIVNII SIMBOLICKI ELEMENTI ORGANIZACIJSKE KULTURE HOTELA (str.45-71) hrvatskipdf 8 MB
COGNITIVE AND SYMBOLIC ELEMENTS OF THE ORGANIZATIONAL CULTURE IN HOTELS (str.45-71) engleskipdf 8 MB
Zdenko Cerović, Amelia Tomašević
Izvorni znanstveni članak
 
VAŽNOST PERCIPIRANE VRIJEDNOSTI KOD EVALUACIJE ZADOVOLJSTVA HOTELSKIH GOSTIJU: SLUČAJ SLOVENIJE (str.73-94) hrvatskipdf 7 MB
THE IMPORTANCE OF PERCEIVED VALUE IN EVALUATING HOTEL GUEST SATISFACTION: THE CASE OF SLOVENIA (str.73-94) engleskipdf 7 MB
Aleksandra Pisnik Korda, Borut Milfelner
Izvorni znanstveni članak
 
MARKETINŠKA VALORIZACUA SPLITA KAO DESTINACIJE KULTURNOG TURIZMA (str.95-122) hrvatskipdf 9 MB
MARKETING VALORIZATION OF THE CITY OF SPLIT AS CULTURAL TOURISM DESTINATION (str.95-122) engleskipdf 9 MB
Davorka Mikulić
Izvorni znanstveni članak
 
UVODNIK hrvatskipdf 154 KB
EDITORIAL engleskipdf 154 KB
Nevenka Čavlek
Uvodnik
 
Posjeta: 7.065 *