hrcak mascot   Srce   HID

MediAnali : međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima,Vol. 5 No. 10
Datum izdavanja: prosinac 2011.

Objavljen na Hrčku: 28. 2. 2012.
Sadržaj Puni tekst
Uloga interneta kao izvora informacija u medijskom izvještavanju o znanosti: iskustva hrvatskih znanstvenih novinara (str.1-20) hrvatskipdf 215 KB
The Role of the Internet as a Source of Information in Science Media Coverage: Croatian Science Journalists’ Experience (str.1-20)  
Blanka Jergović, Ifigenija Račić
Izvorni znanstveni članak
 
Radio na internetu: moda ili potreba? (str.21-48) hrvatskipdf 233 KB
Online Radio: Fashion or Necessity? (str.21-48)  
Marina Mučalo, Anita Frtalić
Izvorni znanstveni članak
 
Suton tradicionalnih medija (str.49-64) hrvatskipdf 215 KB
The disappearance of traditional media (str.49-64)  
Šejn Husejnefendić
Pregledni rad
 
Kako zastarjelo online izdanje pretvoriti u moderan news portal - studija slučaja Vjesnik.hr (str.65-92) hrvatskipdf 1 MB
How to convert an obsolete on-line newspaper into a modern news portal–Vjesnik.hr case study (str.65-92)  
Zlatko Herljević
Prethodno priopćenje
 
Odnos hrvatskih medija prema engleskome jeziku: snobovi ili trendsetteri? (str.93-106) hrvatskipdf 174 KB
Relationship of Croatian media to English language: Snobs or trendsetters? (str.93-106)  
Tina Barbarić
Prethodno priopćenje
 
Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj (str.107-126) hrvatskipdf 180 KB
Public Relations and Corporate Social Responsibility (str.107-126)  
Majda Tafra-Vlahović
Izvorni znanstveni članak
 
Prilog povijesti ideje demokratičnosti u komuniciranju (str.127-150) hrvatskipdf 215 KB
Contribution to the history of democratic idea in communication (str.127-150)  
Enes Osmančević
Pregledni rad
 
Komparativni prikaz rasprostranjenosti i upotrebe interneta u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Hrvatskoj (str.149-164)  
Comparative Outline of the Diffusion and Use of the Internet in the United Kingdom, France and Croatia (str.149-164) engleskipdf 251 KB
Ariana Violić-Koprivec, Jelena Dubčić
Pregledni rad
 
Marketing na društvenim mrežama (str.165-180) hrvatskipdf 183 KB
Marketing on social networks (str.165-180)  
Marija Stanojević
Pregledni rad
 
Posjeta: 27.632 *