hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 24 No. 2, 2012.


Market-Tržište,Vol. 24 No. 2
Datum izdavanja: prosinca 2012.

Objavljen na Hrčku: 22. 1. 2013.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.160-161) hrvatskipdf 56 KB
Editorial preface (str.160-161) engleskipdf 56 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Konkurentnost kroz stratešku orijentaciju  
Competitiveness through strategic orientation (str.163-185) engleskipdf 241 KB
Diego Monferrer, Maria Ripolles, Andreu Blesa
Izvorni znanstveni članak
 
Ključ napretka na hiperkonkurentnim tržištima: organizacijska “hiperfleksibilnost”  
A key to prosperity in hypercompetitive markets: organizational “hyperflexibility” (str.189-200) engleskipdf 163 KB
James Carlopio, Michael Harvey, Timothy Kiessling
Pregledni rad
 
Sustavi ranog upozorenja - empirijsko istraživanje  
Early warning systems - empirical evidence (str.201-218) engleskipdf 570 KB
Nidžara Osmanagić Bedenik, Alexandra Rausch, Davor Labaš
Prethodno priopćenje
 
Koncept ugled poduzeća: teorijske perspektive i empirijski pokazatelji  
Concept of reputation: different perspectives and robust empirical understandings (str.219-244) engleskipdf 248 KB
Goran Vlašić, Josef Langer
Izvorni znanstveni članak
 
Mišljenja pakistanske djece o TV oglašavanju  
Pakistani childrens’ views of TV advertising (str.245-261) engleskipdf 183 KB
Muhammad Kashif, Umair Altaf, Sajid Ali, Umer Asif, Hafiz Muhammad Ayub, Wafa Abeer, Ernest Cyril De Run
Prethodno priopćenje
 
Problems of sales force turnover and possible solutions  
Problemi fluktuacije prodajnog osoblja i načini njihova rješavanja (str.263-278) hrvatskipdf 297 KB
Tihana Poljak, Marija Tomašević Lišanin
Prethodno priopćenje
 
Perceived value creation process: focus on the company offer  
Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenicima ponude poduzeća (str.279-296) hrvatskipdf 285 KB
Irena Pandža Bajs
Pregledni rad
 
Ellery, T., Hansen, N.: Pharmaceutical lifecycle management: Making the most of each and every brand (str.297-299) hrvatskipdf 79 KB
Iva Živaljić
Recenzija, Prikaz
 
Macinnis, D.J., Folkes, V.S.: The disciplinary status of consumer behaviour: A sociology of science perspective on key controversies (str.301-304) engleskipdf 94 KB
Selma Kadić-Maglajić, Jasmina Dlačić
Recenzija, Prikaz
 
Grbac, B., Meler, M.: Metrika marketinga (str.305-307) hrvatskipdf 74 KB
Dina Lončarić
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 14.779 *