hrcak mascot   Srce   HID

Acta turistica, Vol. 24 No. 2, 2012.


Datum izdavanja: prosinac 2012.

Objavljen na Hrčku: 13. 9. 2013.
Sadržaj Puni tekst
UVODNIK (str.121-122) hrvatskipdf 734 KB
EDITORIAL (str.121-122) engleskipdf 734 KB
Nevenka Čavlek
Uvodnik
 
TURIZAM U DIVLJINI: EKONOMSKE KORISTI I ZAŠTITA PRIRODE (str.127-148) hrvatskipdf 347 KB
ECONOMIC BENEFITS, CONSERVATION AND WILDLIFE TOURISM (str.127-148) engleskipdf 347 KB
Clem Tisdell
Izvorni znanstveni članak
 
RAZVOJ STRATEŠKE VIZIJE: INTEGRACIJA PRINCIPA ODRŽIVOG RAZVOJA U PLANIRANJE TURISTIČKE DESTINACIJE (str.149-176) hrvatskipdf 380 KB
STRATEGIC VISIONING: INTEGRATING SUSTAINABLE DEVELOPMENT PRINCIPLES IN TOURISM DESTINATION PLANNING (str.149-176) engleskipdf 380 KB
Lisa Ruhanen
Prethodno priopćenje
 
STAVOVI NEREZIDENATA PREMA NASLJEĐU: ISTRAŽIVANJE TIPOLOGIJE TURISTA PREMA POTROŠNJI KULTURE (str.177-208) hrvatskipdf 402 KB
NON-RESIDENTS’ ATTITUDES TOWARDS HERITAGE: EXPLORING TOURIST TYPOLOGIES BY CULTURAL CONSUMPTION (str.177-208) engleskipdf 402 KB
Elina De Simone
Prethodno priopćenje
 
UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA TURISTA (str.209-226) hrvatskipdf 276 KB
THE EFFECT OF PERCEIVED QUALITY ON TOURIST BEHAVIOURAL INTENTIONS (str.209-226) engleskipdf 276 KB
Miloš Bigović
Prethodno priopćenje
 
 
 
Izvorni znanstveni članak  
Posjeta: 5.187 *