- Status u Hrčku: aktivan
-
ISSN 1333-6371 (Tisak)
ISSN 1848-8374 (Online) -
UDK: 007:002:02
DOI: https://doi.org/10.32914/mcpr - Kontakt:
Media, Culture and Public Relations
Medianet d.o.o., PressCut d.o.o., Domagojeva 2, 10000 Zagreb, Croatia
slobodan.hadzic56@gmail.com - Email: slobodan.hadzic56@gmail.com, danijela.vagan@medianet.hr
- Izdavač:
Hrvatsko komunikološko društvo
Jurišićeva 5/I, 10000 Zagreb
- Upute za autore
- Upute za reference
- Upute recenzentima
- Impressum
- Dokument o izdavačkoj etici i znanstvenoj čestitosti
Media, Culture and Public Relations je znanstveni časopis koji publicira radove iz područja društvenih, humanističkih i interdisciplinarnih znanosti (komunikologija, mediji, kultura, interkulturalna komunikacija, odnosi s javnostima, novinarstvo, translatologija, vizualne komunikacije i kultura web dizajna). Objavljuje znanstvene radove (izvorne znanstvene radove, prethodna priopćenja, pregledne radove, izlaganja sa znanstvenih skupova), kao i stručne radove, prikaze, recenzije, preporuke i znanstvene vijesti. Časopis izlazi u elektorničkom obliku.
- Recenzija: vanjske recenzije, podjednako tuzemna i inozemna, samo znanstveni i stručni radovi, dvostruko slijepa, dvostruka
- Prva godina izlaženja: 2002.
- Učestalost izlaženja: 2
- Područja pokrivanja: Književnost, Etnologija i antropologija, Arheologija, Znanost o umjetnosti, Povijest umjetnosti, Povijest, Filologija, Teologija, Filozofija, Humanističke znanosti, Socijalne djelatnosti, Demografija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija, Psihologija, Sociologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Politologija, Pravo, Ekonomija, Društvene znanosti
- Uključen u Hrčak: 26.03.2012.
- Prava korištenja: Media, Culture and Public Relations je časopis u otvorenom pristupu. Sadržaj časopisa u cjelosti je besplatno dostupan. Korisnici smiju čitati, preuzimati, kopirati, distribuirati, tiskati, pretraživati ili stavljati poveznice na materijal te mijenjati, preoblikovati i prerađivati materijal ili ga koristiti na druge zakonite načine, sve dok odgovarajuće citiraju izvornik, sukladno CC BY-NC licenci. Autori zadržavaju autorska prava za članke objavljene u časopisu, no svojim pristankom na objavljivanje daju časopisu pravo prvog objavljivanja u tiskanom te elektroničkom formatu. Radove objavljene u časopisu Media, Culture and Public Relations dozvoljeno je pohranjivati u institucijske i tematske repozitorije uz osiguravanje poveznica na web stranice Hrčka. Časopis autorima ne naplaćuje objavu radova.