Važnost transparentnosti školske knjižnice i kako je postići

Autor(i)

  • Nensi Čargonja Košuta OŠ „Srdoči“, Rijeka

Ključne riječi:

školska knjižnica; transparentnost

Sažetak

Pri samom spomenu pojma knjižnica u ljudima se javljaju različite, gotovo oprečne predodžbe. Za razliku od stručnjaka, većina ljudi koja ne pripada knjižničarskoj ili prosvjetarskoj struci knjižnicu doživljava jednoobrazno: kao more tišine u kojem se ne smije ni pisnuti jer tamo netko uvijek nešto čita, uči i sl.; kao mjesto na koje zalaze isključivo štreberi, introverti, socijalno neprilagođeni i njima slični, kojem je osnovna svrha da se onamo ide isključivo posuditi ili vratiti knjigu – i ništa drugo. Jer, što bi se tamo drugo uopće moglo naći i raditi kada je to knjižnica, pa njoj i sam naziv govori da služi samo za knjige…

##submission.additionalFiles##

Objavljeno

2021-02-04

Kako citirati

Čargonja Košuta, N. (2021). Važnost transparentnosti školske knjižnice i kako je postići. Knjižničar/Knjižničarka: E-časopis Knjižničarskog društva Rijeka, 11(11), 49–57. Preuzeto od https://hrcak.srce.hr/ojs/index.php/knjiznicar-ka/article/view/14795