Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411

Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu

Silvia Rogošić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 316 Kb

str. 983-1007

preuzimanja: 541

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 316 Kb

str. 983-1007

preuzimanja: 307

citiraj


Sažetak

Postoji niz mjernih instrumenata kojima se ispituju različiti aspekti korištenja informacijsko-komunikacijskom tehnologijom u edukativne svrhe. Međutim, konstruktna valjanost tih instrumenata često se ne provjerava pa njihova primjena nije uvijek prikladna. Cilj ovoga istraživanja jest provjeriti konstruktnu valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na načine i učestalost korištenja ICT-om u nastavi na uzorku hrvatskih učitelja u osnovnim školama u gradu Zagrebu (N=413). Konstruktna valjanost instrumenta dokazana je na temelju faktorske analize koja je rezultirala s četiri faktora visoke pouzdanosti koje je lako interpretirati.

Ključne riječi

ICT; nastava; učitelji osnovnih škola

Hrčak ID:

151226

URI

https://hrcak.srce.hr/151226

Datum izdavanja:

28.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.084 *