hrcak mascot   Srce   HID

Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, Vol.158. No.4. Studeni 2019.

Stručni rad

Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata

Andreja Sweeney ; OŠ Ivana Rangera Kamenica
Mirjana Posavec   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4816-5747 ; OŠ Ivana Rangera Kamenica

Puni tekst: hrvatski, pdf (827 KB) str. 503-525 preuzimanja: 0* citiraj
APA
Sweeney, A., Posavec, M. (2017). Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata. Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 158.(4.), 503-525. Preuzeto s http://hrcak.srce.hr/188297

Sažetak
PAR model učenja jest metoda aktivnoga učenja koju karakteriziraju tri faze – prezentiraj, apliciraj i revidiraj, u kojoj učenici suradničkim učenjem konstruiraju vlastite koncepte i ispravljaju greške u fazi učenja novih nastavnih sadržaja. Cilj ovoga akcijskog istraživanja jest prikazati utjecaj metode na usvajanje pojmova i koncepata (na razini razumijevanja sadržaja) učenika petog razreda u nastavi Prirode. U istraživanju su sudjelovali učenici dvaju odjela petog razreda dviju osnovnih škola. Dok je u jednom odjelu korištena metoda PAR, u drugom odjelu, u drugoj školi, poučavalo se tradicionalnim načinom (frontalnom nastavom, usmenim izlaganjem učitelja). Rezultati pokazuju da učenici poučavani PAR metodom vjerojatno uspješnije usvajaju nove nastavne sadržaje, no istraživanje je pokazalo da u nekim pitanjima nema statistički značajne razlike u dobivenim odgovorima.

Ključne riječi
aktivno učenje; konstruktivizam; PAR metoda poučavanja; nastava Prirode; osnovna škola

Hrčak ID: 188297

URI
http://hrcak.srce.hr/188297

Posjeta: 0 *