Izvorni znanstveni članak
Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje
Mira Čudina-Obradović
Puni tekst: hrvatski pdf 13.223 Kb
str. 63-78
preuzimanja: 745
citiraj
APA 6th Edition
Čudina-Obradović, M. (1999). Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1), 63-78. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/100760
MLA 8th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 35, br. 1, 1999, str. 63-78. https://hrcak.srce.hr/100760. Citirano 25.11.2024.
Chicago 17th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 35, br. 1 (1999): 63-78. https://hrcak.srce.hr/100760
Harvard
Čudina-Obradović, M. (1999). 'Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35(1), str. 63-78. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/100760 (Datum pristupa: 25.11.2024.)
Vancouver
Čudina-Obradović M. Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1999 [pristupljeno 25.11.2024.];35(1):63-78. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100760
IEEE
M. Čudina-Obradović, "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.35, br. 1, str. 63-78, 1999. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100760. [Citirano: 25.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 12.568 Kb
str. 79-94
preuzimanja: 379
citiraj
APA 6th Edition
Čudina-Obradović, M. (1999). Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1), 63-78. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/100760
MLA 8th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 35, br. 1, 1999, str. 63-78. https://hrcak.srce.hr/100760. Citirano 25.11.2024.
Chicago 17th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 35, br. 1 (1999): 63-78. https://hrcak.srce.hr/100760
Harvard
Čudina-Obradović, M. (1999). 'Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35(1), str. 63-78. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/100760 (Datum pristupa: 25.11.2024.)
Vancouver
Čudina-Obradović M. Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1999 [pristupljeno 25.11.2024.];35(1):63-78. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100760
IEEE
M. Čudina-Obradović, "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.35, br. 1, str. 63-78, 1999. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100760. [Citirano: 25.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
100760
URI
https://hrcak.srce.hr/100760
Datum izdavanja:
5.4.1999.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.244
*