Izvorni znanstveni članak
Vještina pisanja, procjena nastavnika i uspjeh u školi
Emica Farago
Puni tekst: hrvatski pdf 6.992 Kb
str. 13-22
preuzimanja: 598
citiraj
APA 6th Edition
Farago, E. (1996). Vještina pisanja, procjena nastavnika i uspjeh u školi. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 32 (2), 13-22. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/101150
MLA 8th Edition
Farago, Emica. "Vještina pisanja, procjena nastavnika i uspjeh u školi." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 32, br. 2, 1996, str. 13-22. https://hrcak.srce.hr/101150. Citirano 20.12.2024.
Chicago 17th Edition
Farago, Emica. "Vještina pisanja, procjena nastavnika i uspjeh u školi." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 32, br. 2 (1996): 13-22. https://hrcak.srce.hr/101150
Harvard
Farago, E. (1996). 'Vještina pisanja, procjena nastavnika i uspjeh u školi', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 32(2), str. 13-22. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/101150 (Datum pristupa: 20.12.2024.)
Vancouver
Farago E. Vještina pisanja, procjena nastavnika i uspjeh u školi. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1996 [pristupljeno 20.12.2024.];32(2):13-22. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/101150
IEEE
E. Farago, "Vještina pisanja, procjena nastavnika i uspjeh u školi", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.32, br. 2, str. 13-22, 1996. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/101150. [Citirano: 20.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
101150
URI
https://hrcak.srce.hr/101150
Datum izdavanja:
3.11.1996.
Posjeta: 1.524
*