Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Ponašanje potrošača suhog voća na tržištu grada Zagreba

Marija Cerjak orcid id orcid.org/0000-0003-0696-4364 ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Marina Tomić ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 781 Kb

str. 63-74

preuzimanja: 650

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi najvažnija obilježja kupnje i potrošnje suhog voća na tržištu grada Zagreba. U anketnom ispitivanju je sudjelovalo 120 ispitanika. Rezultati istraživanja su pokazali da se suho voće relativno rijetko koristi u prehrani. U potrošnji suhog voća dominiraju grožđice i suhe šljive. Najčešći motivi za konzumaciju suhog voća su pozitivan utjecaj na probavu kao i dobar okus suhog voća. S druge strane, cijena kao najvažnije obilježje u kupnji suhog voća predstavlja ograničavajući čimbenik za potrošnju ovih namirnica. Za povećanje potražnje suhog voća je, uz dodatnu promidžbu, potrebna i edukacija potrošača, posebice djece i mladih o prednostima ovog voća u prehrani.

Ključne riječi

suho voće; anketno ispitivanje; kupovno ponašanje; stavovi

Hrčak ID:

119699

URI

https://hrcak.srce.hr/119699

Datum izdavanja:

31.3.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.860 *