Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

NASTAVNI SADRŽAJI, JEZIK I VJEŠTINE, TE KOGNITIVNI RAZVOJ UČENIKA KAO ČINITELJI MATEMATIČKOG ODGAJANJA I OBRAZOVANJA

Vladimir Kadum
Kristina Vranković
Suzana Vidović


Puni tekst: hrvatski pdf 172 Kb

str. 26-41

preuzimanja: 2.898

citiraj


Sažetak

U radu se iznose rezultati istraživanja do kojih se došlo ispitivanjem stavova učitelja razredne nastave u pogledu učenikova poznavanja matematičkih sadržaja, razvijenosti matematičkog jezika i matematičkih vještina, stupnju kognitivnog razvoja, kao i razvijenosti matematičkih osobnosti kod učenika.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 156 ispitanika, učitelja razredne nastave u osnovnim škola. Provedeno je tijekom mjeseca veljače 2007. godine.
Dobiveni su sljedeći rezultati:
Ispitanici ističu: 1. da je stupanj poznavanja matematičkih sadržaja njihovih učenika dobre razine (prosječna aritmetička sredina iznosi: = 3.10); 2. da je matematički jezik učenika dobro razvijen ( = 3.01); 3. da su matematičke vještine učenika dobro razvijene ( = 3.02); 4. da je stupanj kognitivnog razvoja učenika dobre razine ( = 3.03); 5. da je kvalitativna osobina (geometrijski tip) gotovo dvaput prisutnija od kvantitativne osobine (algebarski tip).

Ključne riječi

učenici; matematički sadržaji; jezik; matematičke vještine; kognitivni razvoj; kvalitativna osobnost; kvantitativna osobnost

Hrčak ID:

12619

URI

https://hrcak.srce.hr/12619

Datum izdavanja:

1.6.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.935 *