hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Društveni utjecaji na obrazovanje žena u Arapskim državama

Mirko Lukaš
Darko Samardžić

Puni tekst: hrvatski, pdf (356 KB) str. 603-626 preuzimanja: 818* citiraj
APA 6th Edition
Lukaš, M. i Samardžić, D. (2014). Društveni utjecaji na obrazovanje žena u Arapskim državama. Školski vjesnik, 63 (4), 603-626. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/136120
MLA 8th Edition
Lukaš, Mirko i Darko Samardžić. "Društveni utjecaji na obrazovanje žena u Arapskim državama." Školski vjesnik, vol. 63, br. 4, 2014, str. 603-626. https://hrcak.srce.hr/136120. Citirano 04.12.2020.
Chicago 17th Edition
Lukaš, Mirko i Darko Samardžić. "Društveni utjecaji na obrazovanje žena u Arapskim državama." Školski vjesnik 63, br. 4 (2014): 603-626. https://hrcak.srce.hr/136120
Harvard
Lukaš, M., i Samardžić, D. (2014). 'Društveni utjecaji na obrazovanje žena u Arapskim državama', Školski vjesnik, 63(4), str. 603-626. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/136120 (Datum pristupa: 04.12.2020.)
Vancouver
Lukaš M, Samardžić D. Društveni utjecaji na obrazovanje žena u Arapskim državama. Školski vjesnik [Internet]. 2014 [pristupljeno 04.12.2020.];63(4):603-626. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/136120
IEEE
M. Lukaš i D. Samardžić, "Društveni utjecaji na obrazovanje žena u Arapskim državama", Školski vjesnik, vol.63, br. 4, str. 603-626, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/136120. [Citirano: 04.12.2020.]

Sažetak
Rad analizira kategorije koje imaju utjecaj na obrazovanje žena u arapskim zemljama. Svrha je otkriti postojanje društvenih elemenata koji odražavaju negativne utjecaje na obrazovanje žena. Teorijski dio donosi popis zemalja koje su u središtu istraživanja i njihove karakteristike zemljopisnog položaja i stanovništva. Analiza osnovnih društvenih karakteristika prikazuje identitet arapskog naroda te njihove utjecaje na način života. Cilj istraživanja ostvarit će se odgovaranjem na hipotezu prema kojoj arapsko društvo ne omogućava ženama jednako pravo na obrazovanje. U radu se analiziraju zakonodavstvo, politička prava žena te karakteristike društva i religije koji su povezani s obrazovanjem žena. Navedene kategorije pružile su odgovor na pitanje postoje li teorijske pretpostavke nejednakosti u obrazovanju žena unutar arapskih država. Statistički pokazatelji stope nepismenosti te pohađanja osnovne i srednje škole doprinijeli su prikazu stvarnog stanja obrazovanja žena u arapskim zemljama. Zaključni dio rada donosi rezultate analize u kojoj mjeri analizirane kategorije utječu na obrazovanje žena te na njihovu neravnopravnost u društvu.

Ključne riječi
arapske zemlje; društvo; obrazovanje žena; pismenost; ravnopravnost spolova

Hrčak ID: 136120

URI
https://hrcak.srce.hr/136120

[engleski]

Posjeta: 1.273 *