Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama prirode i društva prema obrazovnim postignućima

Edita Borić orcid id orcid.org/0000-0003-4176-7315 ; Učiteljski fakultet Sveučilište J. J. Strossmayera, Osijek
Alma Škugor ; Učiteljski fakultet Sveučilište J. J. Strossmayera, Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 477 Kb

str. 201-218

preuzimanja: 1.167

citiraj


Sažetak

Udžbenik je još uvijek temeljni nastavni medij koji učitelji najčešće koriste u nastavi. Stoga su u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva analizirana pitanja za vježbanje, ponavljanje i provjeravanje prema obrazovnim postignućima. Cilj je provedenoga istraživanja bio utvrditi koja znanja, vještine, sposobnosti, vrijednosti
i stavove učenici mogu stjecati pomoću navedenih pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva od 1. do 4. razred
odobrenim od MZOS-a. Utvrđena je neravnomjerna zastupljenost pitanja po pojedinim kognitivnim razinama te najveća zastupljenost pitanja na nižoj kognitivnoj razini. Udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva nisu u cijelosti usklađeni sa zahtjevima Nacionalnog okvirnog kurikuluma i Nastavnim planom i programom s obzirom na razine obrazovnih postignuća.

Ključne riječi

priroda i društvo i radne bilježnice; nastavni plan i program; razine obrazovnih postignuća; Bloomova taksonomija; kompetencije

Hrčak ID:

138793

URI

https://hrcak.srce.hr/138793

Datum izdavanja:

15.1.2013.

Posjeta: 1.917 *