Prethodno priopćenje
Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama prirode i društva prema obrazovnim postignućima
Edita Borić
orcid.org/0000-0003-4176-7315
; Učiteljski fakultet Sveučilište J. J. Strossmayera, Osijek
Alma Škugor
; Učiteljski fakultet Sveučilište J. J. Strossmayera, Osijek
Sažetak
Udžbenik je još uvijek temeljni nastavni medij koji učitelji najčešće koriste u nastavi. Stoga su u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva analizirana pitanja za vježbanje, ponavljanje i provjeravanje prema obrazovnim postignućima. Cilj je provedenoga istraživanja bio utvrditi koja znanja, vještine, sposobnosti, vrijednosti
i stavove učenici mogu stjecati pomoću navedenih pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva od 1. do 4. razred
odobrenim od MZOS-a. Utvrđena je neravnomjerna zastupljenost pitanja po pojedinim kognitivnim razinama te najveća zastupljenost pitanja na nižoj kognitivnoj razini. Udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva nisu u cijelosti usklađeni sa zahtjevima Nacionalnog okvirnog kurikuluma i Nastavnim planom i programom s obzirom na razine obrazovnih postignuća.
Ključne riječi
priroda i društvo i radne bilježnice; nastavni plan i program; razine obrazovnih postignuća; Bloomova taksonomija; kompetencije
Hrčak ID:
138793
URI
Datum izdavanja:
15.1.2013.
Posjeta: 2.404 *