hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.21861/HGG.2015.77.01.04

Prostorni identitet kao pokretačka snaga razvoja turizma: komparativna analiza regija Bjelovara i Čakovca

Izidora Marković   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6598-5360 ; Institut za turizam, Zagreb, Hrvatska
Borna Fuerst-Bjeliš   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6754-4884 ; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (399 KB) str. 71-88 preuzimanja: 916* citiraj
APA 6th Edition
Marković, I. i Fuerst-Bjeliš, B. (2015). Prostorni identitet kao pokretačka snaga razvoja turizma: komparativna analiza regija Bjelovara i Čakovca. Hrvatski geografski glasnik, 77 (1), 71-88. https://doi.org/10.21861/HGG.2015.77.01.04
MLA 8th Edition
Marković, Izidora i Borna Fuerst-Bjeliš. "Prostorni identitet kao pokretačka snaga razvoja turizma: komparativna analiza regija Bjelovara i Čakovca." Hrvatski geografski glasnik, vol. 77, br. 1, 2015, str. 71-88. https://doi.org/10.21861/HGG.2015.77.01.04. Citirano 27.01.2021.
Chicago 17th Edition
Marković, Izidora i Borna Fuerst-Bjeliš. "Prostorni identitet kao pokretačka snaga razvoja turizma: komparativna analiza regija Bjelovara i Čakovca." Hrvatski geografski glasnik 77, br. 1 (2015): 71-88. https://doi.org/10.21861/HGG.2015.77.01.04
Harvard
Marković, I., i Fuerst-Bjeliš, B. (2015). 'Prostorni identitet kao pokretačka snaga razvoja turizma: komparativna analiza regija Bjelovara i Čakovca', Hrvatski geografski glasnik, 77(1), str. 71-88. https://doi.org/10.21861/HGG.2015.77.01.04
Vancouver
Marković I, Fuerst-Bjeliš B. Prostorni identitet kao pokretačka snaga razvoja turizma: komparativna analiza regija Bjelovara i Čakovca. Hrvatski geografski glasnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 27.01.2021.];77(1):71-88. https://doi.org/10.21861/HGG.2015.77.01.04
IEEE
I. Marković i B. Fuerst-Bjeliš, "Prostorni identitet kao pokretačka snaga razvoja turizma: komparativna analiza regija Bjelovara i Čakovca", Hrvatski geografski glasnik, vol.77, br. 1, str. 71-88, 2015. [Online]. https://doi.org/10.21861/HGG.2015.77.01.04

Sažetak
Izraženi prostorni identitet lokalne zajednice znači i veću povezanost i vrijednost pojedinih kulturnih i prirodnih resursa te nematerijalne baštine, koji se tako, pravilnim upravljanjem i ulaganjima, mogu transformirati u značajnu turističku atrakciju. Baština odražava stabilnost razvoja, kontinuiranu naseljenost i tradiciju kulturnoga krajobraza i kulture života te je stoga važan dio tradicijskog identiteta. Kulturna baština resurs je koji prepoznaju i turisti, pa može stvoriti vezu između identiteta i percepcije rezidenata i turista. Stoga je prostorni identitet jedan od najvažnijih nematerijalnih resursa, koji uz pravilnu prezentaciju i promociju ima značajan potencijal u izgradnji jedinstvenih turističkih proizvoda. Cilj istraživanja je utvrđivanje izraženosti identifikacije ispitanika s identitetom regije te uspostavljanje mogućih veza i utjecaja regionalnog identiteta na održivi razvoj turizma na primjeru Bjelovara i Čakovca.

Ključne riječi
prostorni identitet; tradicija; održivi turizam; turističke atrakcije; percepcija; Bjelovar; Čakovec

Hrčak ID: 142683

URI
https://hrcak.srce.hr/142683

[engleski]

Posjeta: 1.506 *