Ostalo
Obilježja potrošnje i zadovoljstvo ponudom svježih morskih plodova
Ivica Faletar, dipl.ing.agr.
; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Svetošimunska cesta 25, 10 000 Zagreb, Hrvatska
prof. Marija Cerjak
; Zavod za marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Svetošimunska cesta 25, 10 000 Zagreb, Hrvatska
prof. Damir Kovačić
; Zavod za marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Svetošimunska cesta 25, 10 000 Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je opisati potrošnju svježih morskih plodova na zagrebačkom tržištu, kao i ispitati važnost pojedinih obilježja
pri izboru svježih morskih plodova, istražiti stavove potrošača prema svježim morskim plodovima, te zadovoljstvo ponudom. Rezultati
istraživanja provedenog na uzorku od 100 potrošača svježih morskih plodova u Zagrebu su pokazali da se svježi morski plodovi konzumi-
raju relativno rijetko, odnosno uglavnom jednom mjesečno. Lignje su najčešće konzumirana vrsta svježih morskih plodova, a zatim slijede
kozice i hobotnice. Najvažnija obilježja pri izboru svježih morskih plodova su okus i svježina. Ispitani potrošači svježe morske plodove drže zdravom i hranjivom, te osrednje sigurnom hranom. Najveći broj ispitanika je osrednje zadovoljan ponudom svježih morskih plodova. Rezultati istraživanja pokazuju da su žene jači a i zahtjevniji potrošači ovih proizvoda od muškaraca. Ovim istraživanjem dobivene su vrijedne informacije za razvoj tržišta svježih morskih plodova u gradu Zagrebu.
Ključne riječi
učestalost konzumacije; važnost pojedinih obilježja pri izboru; stavovi; sociodemografska obilježja ispitanika
Hrčak ID:
154942
URI
Datum izdavanja:
7.3.2016.
engleski španjolski talijanski njemački
Posjeta: 2.574 *