hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODOSLOVLJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE

Đurđica Petrović ; Osnovna škola „Šećerana“, Šećerana PŠ Baranjsko Petrovo Selo, Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (24 MB) str. 213-220 preuzimanja: 497* citiraj
APA 6th Edition
Petrović, Đ. (2015). INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODOSLOVLJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola, LXI (2), 213-220. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/162180
MLA 8th Edition
Petrović, Đurđica. "INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODOSLOVLJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE." Život i škola, vol. LXI, br. 2, 2015, str. 213-220. https://hrcak.srce.hr/162180. Citirano 15.05.2021.
Chicago 17th Edition
Petrović, Đurđica. "INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODOSLOVLJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE." Život i škola LXI, br. 2 (2015): 213-220. https://hrcak.srce.hr/162180
Harvard
Petrović, Đ. (2015). 'INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODOSLOVLJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE', Život i škola, LXI(2), str. 213-220. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/162180 (Datum pristupa: 15.05.2021.)
Vancouver
Petrović Đ. INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODOSLOVLJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 15.05.2021.];LXI(2):213-220. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162180
IEEE
Đ. Petrović, "INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODOSLOVLJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE", Život i škola, vol.LXI, br. 2, str. 213-220, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162180. [Citirano: 15.05.2021.]

Sažetak
Tema ovoga rada nastala je iz potrebe mijenjanja stava i pogleda prema prirodoslovljuu nižim razredima osnovne škole. Osim suvremenih metoda poučavanja prirodoslovlja, koje su donijele bolje rezultate i pozitivan odnos učenika prema području znanosti i informacijsko-komunikacijska tehnologija (engl. Information and Communication Technologies, kratica ICT) postaje sastavni i vrlovažnan dio suvremenog nastavnog procesa.Utjecaj informacijsko-komunikacijskih tehnologija na nastavni proces, posebno prirodoslovlje, svakim danom postaje sve veći. Mogućnosti koje donosi tehnologija u učionicu pridonose boljem ostvarenju ishoda prirodoslovlja, a motivirani i zainteresirani učenici pozitivno doživljavaju takav način rada. U radu su istaknuti neki od preduvjeta koje treba osigurati kako bi sadržaji prirodoslovlja i znanosti bili obrađeni uz potporu informacijsko-komunikacijske tehnologije. Razvoj predmetnih ali i digitalnih vještina i kompetencija važan je ishod današnjeg nastavnog procesa. U radu se daje kratak osvrt na primjenu ICT-a u nastavi prirodoslovlja u mlađe školsko doba. Navedeno je nekoliko primjera upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije na nastavnim satima prirodoslovlja, koji pridonose popularizaciji prirodoslovlja u najranijoj fazi obrazovanja.

Ključne riječi
digitalni nastavni materijali; informacijsko-komunikacijska tehnologija; popularizacija prirodoslovlja; informatička pismenost učitelja; informacijsko-komunikacijskatehnologija u nastavnoj praksi prirodoslovlja

Hrčak ID: 162180

URI
https://hrcak.srce.hr/162180

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.594 *