hrcak mascot   Srce   HID

Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, Vol. LXII No. 1, 2016.

Izvorni znanstveni članak

NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE

Franka Krajnović ; Zadar, Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (32 MB) str. 63-72 preuzimanja: 377* citiraj
APA 6th Edition
Krajnović, F. (2016). NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE. Život i škola, LXII (1), 63-72. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/165103
MLA 8th Edition
Krajnović, Franka. "NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE." Život i škola, vol. LXII, br. 1, 2016, str. 63-72. https://hrcak.srce.hr/165103. Citirano 20.04.2019.
Chicago 17th Edition
Krajnović, Franka. "NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE." Život i škola LXII, br. 1 (2016): 63-72. https://hrcak.srce.hr/165103
Harvard
Krajnović, F. (2016). 'NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE', Život i škola, LXII(1), str. 63-72. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/165103 (Datum pristupa: 20.04.2019.)
Vancouver
Krajnović F. NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 20.04.2019.];LXII(1):63-72. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/165103
IEEE
F. Krajnović, "NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE", Život i škola, vol.LXII, br. 1, str. 63-72, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/165103. [Citirano: 20.04.2019.]

Sažetak
U ovom radu prikazuju se relacije između nastavnih sadržaja i razvoja pedagoške teorije i prakse. Zanimanje je posebno usmjereno na to koja su iskustva pedagoške prakse i koje su teorijske spoznaje postojale u području odgoja i obrazovanja, koje su bile dostupne i kojima se moglo koristiti u razjašnjavanju uloge i funkcije nastavnih sadržaja. Središnja je misao da su nastavni sadržaji ključna poveznica između unutarnjih, psiholoških, procesa učenika i vanjskih obilježja nastave te da pravo značenje sadržaja obrazovanja i nastave nastaje zajedničkim bavljenjem učenika i nastavnika određenim sadržajem. Nakon uvida u pedagoške ideje vremena u kojemu su svoje misli o odgoju, obrazovanju, poučavanju i učenju razvijali poznati pedagozi (Komenski, Humboldt, Herbart…) te znanstveno etablirane orijentacije znanosti o odgoju (duhovnoznanstvena, kritičko- racionalistička i kritičko-konstruktivistička) kao i didaktičko-teorijske modela za planiranje, organiziranje i provođenje nastave, može se ustvrditi kako postoji relevantan sustav pedagogijske spoznaje o nastavnim sadržajima.

Ključne riječi
nastavni sadržaji; nastava; odgoj; teorijski koncepti

Hrčak ID: 165103

URI
https://hrcak.srce.hr/165103

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.005 *