Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Računalom podržana nastava prirode i društva

Alena Letina orcid id orcid.org/0000-0001-7065-6660 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 318 Kb

str. 297-317

preuzimanja: 1.071

citiraj


Sažetak

U ovome radu razmatraju se mogućnosti organizacije računalom podržane nastave prirode i društva (PID). U tu svrhu predstavljeni su rezultati istraživanja kojem je osnovni cilj bio utvrditi mišljenje učitelja o primjeni računala u nastavi prirode i društva te ispitati učestalost primjene računala na tradicionalan i suvremeni način. Rezultati istraživanja pokazuju kako učitelji imaju pozitivno mišljenje o primjeni računala u nastavi prirode i društva te takav oblik nastave zagovaraju više nego li nastavu bez primjene računala, ali unatoč tome računalo primjenjuju povremeno, s blagom tendencijom prema rijetkoj učestalosti primjene. Temeljem analize dobivenih rezultata, formulirani su zaključci o postojećoj nastavnoj praksi ispitanika i dani prijedlozi za učinkovitiju i suvremeniju primjenu računala u nastavi prirode i društva usmjerenu prema razvoju učeničkih kompetencija.

Ključne riječi

nastava prirode i društva; mišljenje učitelja; razvoj kompetencija; suvremena primjena računala; tradicionalna primjena računala

Hrčak ID:

166187

URI

https://hrcak.srce.hr/166187

Datum izdavanja:

1.7.2015.

Posjeta: 2.131 *