hrcak mascot   Srce   HID

Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, Vol. LXII No. 2, 2016.

Izvorni znanstveni članak

REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA

Franka Krajnović ; Zadar, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (36 MB) str. 105-117 preuzimanja: 123* citiraj
APA 6th Edition
Krajnović, F. (2016). REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA. Život i škola, LXII (2), 105-117. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/179030
MLA 8th Edition
Krajnović, Franka. "REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA." Život i škola, vol. LXII, br. 2, 2016, str. 105-117. https://hrcak.srce.hr/179030. Citirano 20.03.2019.
Chicago 17th Edition
Krajnović, Franka. "REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA." Život i škola LXII, br. 2 (2016): 105-117. https://hrcak.srce.hr/179030
Harvard
Krajnović, F. (2016). 'REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA', Život i škola, LXII(2), str. 105-117. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/179030 (Datum pristupa: 20.03.2019.)
Vancouver
Krajnović F. REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 20.03.2019.];LXII(2):105-117. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/179030
IEEE
F. Krajnović, "REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA", Život i škola, vol.LXII, br. 2, str. 105-117, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/179030. [Citirano: 20.03.2019.]

Sažetak
Pedagogijsko polazište ovog istraživanja bila je teorija kategorijalnog obrazovanja W. Klafkija, koja izvire iz Herbartovog stava kako nastava nije bitna zbog prijenosa znanja, već zbog posredovanja sadržaja koji u plodonosnom susretu s nastavnicima i učenicima daju odgovor na vječno pedagoško pitanje kako učenika motivirati, osposobiti i pridobiti da samostalno misli i radi.
Cilj ovoga istraživanja bio je, iz perspektive teorije samoodređenja (Self Determination Theory/SDT), ispitati motivacijska uvjerenja vezana za učenje Hrvatskog jezika i Zdravstvene njege u odnosu na opaženu okolinu učenja u strukovnim školama za medicinske sestre. Ispitanici su bili učenici trećih i četvrtih razreda (N=359) u dvjema školama. Rezultati su pokazali značajne razlike u strukturi motivacije u učenju različitih sadržaja. U nastavi Hrvatskog jezika učenici najizraženijom percipiraju introjiciranu regulaciju motivacije, dok je u učenju sadržaja Zdravstvene njege najizraženija forma motivacije eksternalna regulacija. Utvrđene su i značajne razlike u motivacijskim uvjerenjima između dviju škola.

Ključne riječi
obrazovanje; nastava; sadržaji učenja; struktura motivacije; okolina učenja

Hrčak ID: 179030

URI
https://hrcak.srce.hr/179030

[engleski] [njemački]

Posjeta: 312 *