hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

STAVOVI RODITELJA, UČITELJA I UČENIKA PREMA PROGRAMIMA ZA NADARENE UČENIKE

Nina Pavlin-Bernardić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Odjel za psihologiju, Zagreb, Hrvatska
Silvija Ravlić ; Osnovna škola Sesvetska sela, Sesvete, Hrvatska
Ksenija Borović ; Osnovna škola Sesvetska sela, Sesvete, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (25 MB) str. 269-277 preuzimanja: 296* citiraj
APA 6th Edition
Pavlin-Bernardić, N., Ravlić, S. i Borović, K. (2016). STAVOVI RODITELJA, UČITELJA I UČENIKA PREMA PROGRAMIMA ZA NADARENE UČENIKE. Život i škola, LXII (2), 269-277. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/179041
MLA 8th Edition
Pavlin-Bernardić, Nina, et al. "STAVOVI RODITELJA, UČITELJA I UČENIKA PREMA PROGRAMIMA ZA NADARENE UČENIKE." Život i škola, vol. LXII, br. 2, 2016, str. 269-277. https://hrcak.srce.hr/179041. Citirano 17.05.2021.
Chicago 17th Edition
Pavlin-Bernardić, Nina, Silvija Ravlić i Ksenija Borović. "STAVOVI RODITELJA, UČITELJA I UČENIKA PREMA PROGRAMIMA ZA NADARENE UČENIKE." Život i škola LXII, br. 2 (2016): 269-277. https://hrcak.srce.hr/179041
Harvard
Pavlin-Bernardić, N., Ravlić, S., i Borović, K. (2016). 'STAVOVI RODITELJA, UČITELJA I UČENIKA PREMA PROGRAMIMA ZA NADARENE UČENIKE', Život i škola, LXII(2), str. 269-277. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/179041 (Datum pristupa: 17.05.2021.)
Vancouver
Pavlin-Bernardić N, Ravlić S, Borović K. STAVOVI RODITELJA, UČITELJA I UČENIKA PREMA PROGRAMIMA ZA NADARENE UČENIKE. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 17.05.2021.];LXII(2):269-277. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/179041
IEEE
N. Pavlin-Bernardić, S. Ravlić i K. Borović, "STAVOVI RODITELJA, UČITELJA I UČENIKA PREMA PROGRAMIMA ZA NADARENE UČENIKE", Život i škola, vol.LXII, br. 2, str. 269-277, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/179041. [Citirano: 17.05.2021.]

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove roditelja, učitelja i učenika prema radu s nadarenim učenicima u školi, kao i prema oblicima obrazovanja nadarenih učenika kao što su akceleracija i grupiranje u posebne razredne odjele. U istraživanju je sudjelovalo 128 roditelja, 50 učitelja razredne nastave i nastavnika predmetne nastave te 140 učenika 4. i 5. razreda osnovne škole. Pokazalo se da sve tri skupine imaju pozitivne stavove prema programima za nadarene učenike, pri čemu se jedina statistički značajna razlika pokazala između roditelja i učenika: učenici su imali nešto negativnije stavove. Nije se pokazala statistički značajna razlika u stavovima roditelja s obzirom na obrazovanje, kao ni s obzirom na to je li njihovo dijete uključeno u rad skupine darovite djece u školi. Stavovi nadarenih i nenadarenih učenika također su bili podjednaki. No, kao i učitelji i roditelji i učenici su iskazali dominantno negativne stavove prema „preskakanju“ razreda i grupiranju nadarenih učenika u posebne razredne odjele.

Ključne riječi
stavovi prema programima za nadarene učenike; akceleracija; posebni razredni odjeli za nadarene učenike; roditelji; učitelji; učenici

Hrčak ID: 179041

URI
https://hrcak.srce.hr/179041

[engleski] [njemački]

Posjeta: 713 *