Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.9.2.19

ULOGA STRATEŠKOG UPRAVLJANJA U KONCEPCIJI DUGOROČNOG RAZVITKA HRVATSKOG TURIZMA

Daniela Gračan orcid id orcid.org/0000-0002-3847-7280 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 4.744 Kb

str. 215-230

preuzimanja: 1.364

citiraj


Sažetak

Turizam kao jedna od najznačajnijih gospodarskih, kulturnih i socijalnih djelatnosti našeg vremena ima velike implikacije na gospodarski i socijalni razvoj Republike Hrvatske sada i u predstojećem razdoblju. S obzirom da je više od jedne trećine europskoga stanovništva uključeno u turistički promet u svijetu, a istodobno stalno rastu osobne i društvene potrebe za turističkim uslugama i putovanjima u nove destinacije, važno je da se Hrvatska uklopi u te moderne trendove turističke ponude i potražnje. Hrvatska bi kao izrazito turistički orijentirana zemlja s vrlo razvijenim prirodnim, ljudskim i kapitalnim resursima za razvoj turizma, koji čine značajne komparativne prednosti u odnosu na druge europske zemlje, kroz svoju promidžbu i pravilnu strategiju razvoja, zauzela jedno od značajnijih mjesta na europskom turističkom tržištu. Upravo bi pravilna strategija razvoja osigurala relativno velika financijska sredstva od turizma, što treba imati za posljedicu značajniji rast društvenog bruto prihoda i nacionalnog dohotka, kao i ekonomskog blagostanja stanovništva.

Ključne riječi

strategija razvoja; strateški ciljevi razvoja; strateški pravci razvoja; strateško upravljanje; turistička politika; komparativne prednosti

Hrčak ID:

181484

URI

https://hrcak.srce.hr/181484

Datum izdavanja:

30.12.2003.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 2.373 *