Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.8.1-2.9

UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM GOSTIJU U UGOSTITELJSTVU

Vlado Galičić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 2.876 Kb

str. 93-103

preuzimanja: 3.401

citiraj


Sažetak

Zahtjevi gostiju u turizmu i ugostiteljstvu, odnosno njihovo zadovoljstvo konzumiranim uslugama postalo je dominantno konkurentsko oružje u cijelom turistički razvijenom svijetu. Gost pojedinac danas je u mogućnosti ozloglasiti reputaciju pružatelja usluga u turizmu i ugostiteljstvu Šireći svoja iskustva o nedostacima pružene i konzumirane usluge.
Reklamacije upućene ugostiteljima često upozoravaju na potrebu poboljšanja cjelokupnog procesa pripreme i pružanja usluga ili nekog njegovog dijela, ali i na cjelokupnu organizaciju rada u ugostiteljskom objektu. Ono što goste ugostiteljskih objekata najviše smeta i zbog čega se u pravilu priklanjaju konkurenciji je indolentan i nemaran odnos ugostitelja prema njihovim žalbama. Gosti koji podnose žalbu, u principu nemaju negativan stav prema određenom ugostiteljskom objektu i većina gostiju se formalno ne žali, već jednostavno napušta ugostiteljski objekt kada im nešto ne odgovara ali se više ne vraća u taj ugostiteljski objekt i odlazi konkurenciji. Ovaj rad ima za cilj objasniti kako se prigovori i formalno izražene žalbe gostiju mogu pretvoriti u jaču lojalnost prema ugostiteljskom objektu ili određenoj usluzi, jer gost koji se uvjerio u zadovoljavajuće rješenje svoje reklamacije, vrlo često to iskustvo prenosi drugima. Veći dio sadržaja rada temelji se na rezultatima istraživanja zapisa u knjigama žalbi u stotinu ugostiteljskih objekata opatijske rivijere tijekom 2001. i u prvih devet mjeseci 2002. godine.

Ključne riječi

usluge; kvaliteta; knjiga žalbe; zadovoljstvo

Hrčak ID:

181876

URI

https://hrcak.srce.hr/181876

Datum izdavanja:

30.12.2002.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 4.453 *