Izvorni znanstveni članak
Aktivnosti i društvene mreže u slobodnom vremenu mlađih tinejdžera
Marija Rattinger
; Osnovna škola Bartola Kašića, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Slobodno vrijeme učenika je ono vrijeme koje im preostaje nakon svih školskih i obiteljskih obveza. Postoje različite mogućnosti njegovog provođenja i različite mogućnosti utjecaja na način njegovog provođenja ( Byrne i dr., 2006). Ovim se radom istražilo koliko mlađi tinejdžeri imaju slobodnog vremena, na koji način ga koriste, te koliko su online društvene mreže i na koji način zastupljene u slobodnom vremenu ispitivane populacije. Rezultati pokazuju da mlađi tinejdžeri imaju prosječno oko četiri sata slobodnog vremena dnevno, da je u tom vremenu 75% ispitanika uključeno u različite organizirane slobodne aktivnosti, te da 89% ispitanika ima profil na nekoj online društvenoj mreži i da oko trećinu svog slobodnog vremena provode u online aktivnostima. Unatoč velikom interesu za ovakav način druženja, većina ispitanika prednost daje druženju licem u lice. Rad ukazuje na potrebu organiziranja većeg broja aktivnosti na otvorenome koje uključuju druženje tinejdžera s vršnjacima i pridavanje veće pozornost odgoju i obrazovanju za medije.
Ključne riječi
organizirane slobodnovremenske aktivnosti; online aktivnosti; profil
Hrčak ID:
187032
URI
Datum izdavanja:
30.6.2017.
Posjeta: 5.940 *