Izvorni znanstveni članak
Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva
Alena Letina
orcid.org/0000-0001-7065-6660
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marija Ištvanić
Sažetak
U radu se razmatraju prednosti primjene mentalnih mapa u odgoju i obrazovanju s posebnim naglaskom na njihovu uporabu u nastavi prirode i društva. U tom kontekstu izloženi su rezultati istraživanja čiji
je temeljni cilj bio utvrditi kompetencije budućih učitelja za primjenu tehnike mentalnog mapiranja u nastavi prirode i društva. Istraživanje je provedeno na uzorku od 183 studenata učiteljskog studija Učiteljskog
fakulteta u Zagrebu. Dobiveni rezultati pokazuju visok stupanj znanja studenata o osnovnim obilježjima mentalnih mapa i zakonitostima njihove izrade te pozitivno mišljenje o njihovoj primjeni u nastavi prirode i društva. Međutim, studenti samoprocjenjuju da su njihove sposobnosti za primjenu mentalnog mapiranja samo djelomično razvijene te se stoga preporučaju postupci za kvalitetnije osposobljavanje budućih učitelja za primjenu navedene tehnike.
Ključne riječi
mentalne mape, nastava prirode i društva; učinkovitost; studenti učiteljskog studija
Hrčak ID:
187633
URI
Datum izdavanja:
16.1.2017.
Posjeta: 2.692 *