hrcak mascot   Srce   HID

Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, Vol.158 No.3 Rujan 2017.

Prethodno priopćenje

Jedna lasta (ne) čini proljeće: perspektiva pojedinca u kontekstu održivoga razvoja

Andreja Bubić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9122-9809 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu , Katedra za psihologiju
Tonća Jukić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9184-9856 ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu, Odsjek za psihologiju

Puni tekst: hrvatski, pdf (496 KB) str. 271-289 preuzimanja: 57* citiraj
APA 6th Edition
Bubić, A. i Jukić, T. (2017). Jedna lasta (ne) čini proljeće: perspektiva pojedinca u kontekstu održivoga razvoja. Napredak, 158 (3), 271-289. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/187642
MLA 8th Edition
Bubić, Andreja i Tonća Jukić. "Jedna lasta (ne) čini proljeće: perspektiva pojedinca u kontekstu održivoga razvoja." Napredak, vol. 158, br. 3, 2017, str. 271-289. https://hrcak.srce.hr/187642. Citirano 24.09.2018.
Chicago 17th Edition
Bubić, Andreja i Tonća Jukić. "Jedna lasta (ne) čini proljeće: perspektiva pojedinca u kontekstu održivoga razvoja." Napredak 158, br. 3 (2017): 271-289. https://hrcak.srce.hr/187642
Harvard
Bubić, A., i Jukić, T. (2017). 'Jedna lasta (ne) čini proljeće: perspektiva pojedinca u kontekstu održivoga razvoja', Napredak, 158(3), str. 271-289. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/187642 (Datum pristupa: 24.09.2018.)
Vancouver
Bubić A, Jukić T. Jedna lasta (ne) čini proljeće: perspektiva pojedinca u kontekstu održivoga razvoja. Napredak [Internet]. 11.09.2017. [pristupljeno 24.09.2018.];158(3):271-289. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/187642
IEEE
A. Bubić i T. Jukić, "Jedna lasta (ne) čini proljeće: perspektiva pojedinca u kontekstu održivoga razvoja", Napredak, vol.158, br. 3, str. 271-289, rujan 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/187642. [Citirano: 24.09.2018.]

Sažetak
Iako se u svakodnevnom životu često susrećemo s pojmovima održivoga razvoja i održivoga življenja, većini ljudi teško je definirati ove konstrukte, odrediti njihove temeljne komponente i živjeti u skladu s njima. Motivirani ovim fenomenom, proveli smo kvalitativno istraživanje u kojem su sudjelovali studenti društveno-humanističkih usmjerenja koji će u budućnosti raditi u odgojno-obrazovnom sustavu. Unutar dvije fokus grupe sudionici su raspravljali o svojim znanjima, stavovima i motivaciji za održivi razvoj te usklađenosti vlastitih ponašanja s načelima održivoga života. Dobiveni rezultati upućuju na to da studenti, unatoč pozitivnim stavovima, nedovoljno primjenjuju načela održivoga života u svakodnevnom životu te se ne osjećaju osposobljenima za poučavanje o njima. To se može dovesti u vezu s njihovim dosadašnjim
odgojem i obrazovanjem, osobnim iskustvima, a u određenoj mjeri i stilovima prosuđivanja.

Ključne riječi
donošenje odluka; fokus grupa; odgoj i obrazovanje; održivo življenje; socijalne vrijednosti

Hrčak ID: 187642

URI
https://hrcak.srce.hr/187642

Posjeta: 155 *