hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

TURIZAM U EKONOMSKOJ POLITICI BOSNE I HERCEGOVINE

Semiha Repak ; Euroherc, direktor finasijskog sektora
Damir Muhić ; doktorant na Fakultetu za menadžment i poslovnu ekonomiju Univerziteta u Travniku

Puni tekst: hrvatski, pdf (148 KB) str. 121-131 preuzimanja: 561* citiraj
APA 6th Edition
Repak, S. i Muhić, D. (2016). TURIZAM U EKONOMSKOJ POLITICI BOSNE I HERCEGOVINE. Tranzicija, 18 (38), 121-131. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/188879
MLA 8th Edition
Repak, Semiha i Damir Muhić. "TURIZAM U EKONOMSKOJ POLITICI BOSNE I HERCEGOVINE." Tranzicija, vol. 18, br. 38, 2016, str. 121-131. https://hrcak.srce.hr/188879. Citirano 08.03.2021.
Chicago 17th Edition
Repak, Semiha i Damir Muhić. "TURIZAM U EKONOMSKOJ POLITICI BOSNE I HERCEGOVINE." Tranzicija 18, br. 38 (2016): 121-131. https://hrcak.srce.hr/188879
Harvard
Repak, S., i Muhić, D. (2016). 'TURIZAM U EKONOMSKOJ POLITICI BOSNE I HERCEGOVINE', Tranzicija, 18(38), str. 121-131. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/188879 (Datum pristupa: 08.03.2021.)
Vancouver
Repak S, Muhić D. TURIZAM U EKONOMSKOJ POLITICI BOSNE I HERCEGOVINE. Tranzicija [Internet]. 2016 [pristupljeno 08.03.2021.];18(38):121-131. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/188879
IEEE
S. Repak i D. Muhić, "TURIZAM U EKONOMSKOJ POLITICI BOSNE I HERCEGOVINE", Tranzicija, vol.18, br. 38, str. 121-131, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/188879. [Citirano: 08.03.2021.]

Sažetak
Za razliku od ostalih djelatnosti, koje su predmet programa mjera ekonomske politike, turizam je multidisciplinarna i naučna disciplina, istovremeno ekonomska i geografska, te kao takva nameće potrebu njenog sagledavanja sa jednog i drugog aspekta. To se najbolje da sagledati kod utvrđivanja strategije razvoja turizma na određenom prostoru, posebno kada govorimo o valorizaciji u turizmu. U ovom slučaju, imamo dva aspekta valorizacije. Prvi je valorizacija prostora na kome će se odvijati turistička kretanja (izgradnja materijalne osnove, infrastrukture i suprastrukture), a drugi aspekt se javlja u momentu valorizacije izgrađenih sadržaja. Navedeno nam nameće obavezu istraživanja ta dva aspekta, odnosno nameće obavezu sagledavanja principa na kojima se zasniva odnos turizam-prostor, kao i značaj turizma za privredu zemlje. Pozitivni efekti, koji nastaju potrošnjom turista u turističkoj destinaciji, posebno stranih posjetilaca, klasifikovani su u četiri velike grupe: ekonomsku, prostornu, socijalnu i psihološku.

Ključne riječi
turizam; turista; potrošnja; ponuda i destinacija; valorizacija; ekonomske grupe; prostorni aspekt; sociološki aspekt; psihološki aspekt

Hrčak ID: 188879

URI
https://hrcak.srce.hr/188879

Posjeta: 762 *