hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.32633/eb.3.8

Utjecaj primjene strategije učenje otkrivanjem na motivaciju učenika za učenje biologije na primjeru nastavne jedinice molekula DNA

Ivanka Podrug   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9022-2325 ; Osnovna škola Mertojak, Split, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 143-157 preuzimanja: 1.815* citiraj
APA 6th Edition
Podrug, I. (2017). Utjecaj primjene strategije učenje otkrivanjem na motivaciju učenika za učenje biologije na primjeru nastavne jedinice molekula DNA. Educatio biologiae, (3.), 143-157. https://doi.org/10.32633/eb.3.8
MLA 8th Edition
Podrug, Ivanka. "Utjecaj primjene strategije učenje otkrivanjem na motivaciju učenika za učenje biologije na primjeru nastavne jedinice molekula DNA." Educatio biologiae, vol. , br. 3., 2017, str. 143-157. https://doi.org/10.32633/eb.3.8. Citirano 23.10.2020.
Chicago 17th Edition
Podrug, Ivanka. "Utjecaj primjene strategije učenje otkrivanjem na motivaciju učenika za učenje biologije na primjeru nastavne jedinice molekula DNA." Educatio biologiae , br. 3. (2017): 143-157. https://doi.org/10.32633/eb.3.8
Harvard
Podrug, I. (2017). 'Utjecaj primjene strategije učenje otkrivanjem na motivaciju učenika za učenje biologije na primjeru nastavne jedinice molekula DNA', Educatio biologiae, (3.), str. 143-157. https://doi.org/10.32633/eb.3.8
Vancouver
Podrug I. Utjecaj primjene strategije učenje otkrivanjem na motivaciju učenika za učenje biologije na primjeru nastavne jedinice molekula DNA. Educatio biologiae [Internet]. 2017 [pristupljeno 23.10.2020.];(3.):143-157. https://doi.org/10.32633/eb.3.8
IEEE
I. Podrug, "Utjecaj primjene strategije učenje otkrivanjem na motivaciju učenika za učenje biologije na primjeru nastavne jedinice molekula DNA", Educatio biologiae, vol., br. 3., str. 143-157, 2017. [Online]. https://doi.org/10.32633/eb.3.8

Sažetak
Kako bi osposobili učenike za život i cjeloživotno učenje potrebno je u njima probuditi želju i motivaciju za stjecanjem znanja. Učenike se može motivirati raznim motivacijskim tehnikama, aktivnim oblicima i metodama rada. Cilj ovog rada bio je ispitati utjecaj nastavne strategije učenje otkrivanjem na motivaciju učenika u nastavi biologije. U istraživanju je sudjelovalo 20 učenika osmog razreda osnovne škole u Solinu. Motivacija učenika u nastavi biologije je ispitana primjenom anketnog upitnika prije i poslije intervencije. Rezultati pokazuju pozitivan utjecaj nastavne strategije na motivaciju i aktivnost učenika. Učenici su bili aktivniji u nastavi najviše zbog načina na koji su učili, sudjelovanja u grupnom radu te izvođenja praktičnih radova. Znanje koje su stekli učenjem otkrivanjem 13 od 20 učenika ocjenjuje kao odlično. Iako ovakav oblik rada zahtjeva više vremena nastavnika za planiranje i provedbu, zbog navedenih vrijednosti treba ga što češće primjenjivati u nastavi.

Ključne riječi
učenje otkrivanjem; motivacija; aktivnost učenika; 8. razred

Hrčak ID: 192686

URI
https://hrcak.srce.hr/192686

[engleski]

Posjeta: 2.144 *