hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ODNOS RAZLIČITIH OBLIKA UČENJA U CJELOŽIVOTNOM OBRAZOVANJU NASTAVNIKA

Ana Marija Rogić ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju, Zadar, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (375 KB) str. 13-24 preuzimanja: 308* citiraj
APA 6th Edition
Rogić, A.M. (2017). ODNOS RAZLIČITIH OBLIKA UČENJA U CJELOŽIVOTNOM OBRAZOVANJU NASTAVNIKA. Život i škola, LXIII (2), 13-24. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195130
MLA 8th Edition
Rogić, Ana Marija. "ODNOS RAZLIČITIH OBLIKA UČENJA U CJELOŽIVOTNOM OBRAZOVANJU NASTAVNIKA." Život i škola, vol. LXIII, br. 2, 2017, str. 13-24. https://hrcak.srce.hr/195130. Citirano 29.02.2020.
Chicago 17th Edition
Rogić, Ana Marija. "ODNOS RAZLIČITIH OBLIKA UČENJA U CJELOŽIVOTNOM OBRAZOVANJU NASTAVNIKA." Život i škola LXIII, br. 2 (2017): 13-24. https://hrcak.srce.hr/195130
Harvard
Rogić, A.M. (2017). 'ODNOS RAZLIČITIH OBLIKA UČENJA U CJELOŽIVOTNOM OBRAZOVANJU NASTAVNIKA', Život i škola, LXIII(2), str. 13-24. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195130 (Datum pristupa: 29.02.2020.)
Vancouver
Rogić AM. ODNOS RAZLIČITIH OBLIKA UČENJA U CJELOŽIVOTNOM OBRAZOVANJU NASTAVNIKA. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 29.02.2020.];LXIII(2):13-24. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195130
IEEE
A.M. Rogić, "ODNOS RAZLIČITIH OBLIKA UČENJA U CJELOŽIVOTNOM OBRAZOVANJU NASTAVNIKA", Život i škola, vol.LXIII, br. 2, str. 13-24, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195130. [Citirano: 29.02.2020.]

Sažetak
Cjeloživotno obrazovanje općeprihvaćen je pojam suvremene obrazovne politike. U provedenom istraživanju polazi se od pretpostavke da su se njegovom operacionalizacijom i razvojem informacijsko-komunikacijske tehnologije iskristalizirali njegovi brojni oblici učenja koje je u sustavima obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja potrebno stalno osvještavati. Ako prilikom priprema za rad s učenicima nastavnikova ideja vodilja treba biti cjeloživotno obrazovanje, onda je pitanje u kojoj mjeri nastavnik, kao onaj koji neposredno na nastavnim satima provodi obrazovnu politiku, osvještava i koristi se pojedinim oblicima cjeloživotnog obrazovanja. U istraživanju neki od njih stavljeni su u suodnos iz čega proizlazi rezultat prema kojem kod ispitanika prevladava formalno i neformalno učenje, dok informalno učenje uglavnom korelira sa samoupravljanim i refleksivnim učenjem. Dobiveni rezultati potiču na daljnja ispitivanja navika učenja nastavnika, jer je polazišno stajalište da, svakodnevno provodeći vrijeme s nastavnicima, učenici manje ili više svjesno usvajaju njihove pristupe naspram učenju i radu.

Ključne riječi
formalno učenje; informalno učenje; nastavnik; refleksivno učenje; samoupravljano učenje

Hrčak ID: 195130

URI
https://hrcak.srce.hr/195130

[engleski] [njemački]

Posjeta: 851 *