APA 6th Edition Skelac, M. (2017). SUKOBI U KOMUNIKACIJSKIM ODNOSIMA IZMEĐU UČENIKA I UČITELJA. Život i škola, LXIII (2), 49-58. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195150
MLA 8th Edition Skelac, Mirela. "SUKOBI U KOMUNIKACIJSKIM ODNOSIMA IZMEĐU UČENIKA I UČITELJA." Život i škola, vol. LXIII, br. 2, 2017, str. 49-58. https://hrcak.srce.hr/195150. Citirano 22.04.2021.
Chicago 17th Edition Skelac, Mirela. "SUKOBI U KOMUNIKACIJSKIM ODNOSIMA IZMEĐU UČENIKA I UČITELJA." Život i škola LXIII, br. 2 (2017): 49-58. https://hrcak.srce.hr/195150
Harvard Skelac, M. (2017). 'SUKOBI U KOMUNIKACIJSKIM ODNOSIMA IZMEĐU UČENIKA I UČITELJA', Život i škola, LXIII(2), str. 49-58. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195150 (Datum pristupa: 22.04.2021.)
Vancouver Skelac M. SUKOBI U KOMUNIKACIJSKIM ODNOSIMA IZMEĐU UČENIKA I UČITELJA. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 22.04.2021.];LXIII(2):49-58. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195150
IEEE M. Skelac, "SUKOBI U KOMUNIKACIJSKIM ODNOSIMA IZMEĐU UČENIKA I UČITELJA", Život i škola, vol.LXIII, br. 2, str. 49-58, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195150. [Citirano: 22.04.2021.]
Sažetak Sukobi u komunikaciji među učenicima i učiteljima posljednjih godina sve su češći te se sve više stručnjaka različitih profila bavi istraživanjem obrazovne prakse. Brojni su razlozi zašto dolazi do sukoba u školi, a među njima su i sukobi koji proizlaze iz loše komunikacije, a koji utječu na motivaciju učenika i na njihov odnos prema svladavanju školskih zadataka. Specifičnost odgojno-obrazovnog rada zasniva se na kvaliteti uspostavljenog odnosa između učitelja i učenika te učenika i učenika. Cilj je istraživanja bio ispitati učitelje i učenike razredne nastave o percepciji odnosa učenika i učitelja, nastavnoj komunikaciji i odnosima među učenicima. Podatci upućuju na ostvarenu komunikaciju koja podržava odnose među učenicima četvrtih razreda i učiteljima te obje skupine sudionika uočavaju da učitelji znaju kako riješiti sukobe. Doživljaj učenika povezan je s nešto više negativnih procjena odnosa prema nastavnoj komunikaciji, što upućuje na zaključak da učenici zahtijevaju poticajnije metode učenja i više izvora znanja u nastavi. Ta njihova potreba može se odraziti na odnose te dovesti do sukoba u komunikaciji učenik-učitelj i utjecati na nastavnu komunikaciju. Prema rezultatima istraživanja odnosa učenik-učenik obje skupine sudionika navode da prevladavaju pozitivni odnosi među učenicima te da se učenici trude samostalno riješiti međusobne sukobe. U istraživanju je sudjelovalo 396 učenika četvrtih razreda i 158 učitelja iz osnovnih škola Osječko-baranjske, Požeško-slavonske i Virovitičko-podravske županije.