Prethodno priopćenje
ULOGA POZITIVNIH EMOCIJA U UNAPREĐENJU RAZREDNOGA OZRAČJA
Marija Matulin
; Kotoriba, Hrvatska
Sažetak
Principi pozitivnog pristupa dosad su iznjedrili mnoge odgojno-obrazovne programe koji su imali pozitivan učinak na učenike, ali i same voditelje programa. Istraživanja su pokazala kako u pozitivnom okruženju postoji veća mogućnost za razvoj karakteristika pozitivne osobe. Ovaj rad donosi teorijski pregled pozitivnog pristupa, razrednoga ozračja i razvoja akcijskih istraživanja. Program pozitivnih emocija planiran je i proveden putem akcijskog istraživanja zbog fleksibilnosti i mogućnosti razvoja programa. Cilj je ovoga rada donijeti pregled tijeka akcijskog istraživanja te analizirati mogućnosti i načine provedbe programa pozitivnih emocija u odgojno-obrazovnim ustanovama. U radu je opisan tijek akcijskog istraživanja sa svim značajkama, opisane su korištene aktivnosti, dobiveni materijali i kritički osvrti u vidu samorefleksije i refleksije kritičkih prijatelja. Istraživanje je provedeno u 6. razredu Osnovne škole "Donja Dubrava". U istraživanju je sudjelovalo osamnaestero učenika zajedno za svojim razrednikom. Rezultati ovog istraživanja otvaraju stručni diskurs korištenju pozitivnog pristupa, naročito emocija, u unapređenju razrednoga ozračja i osobnog razvoja učenika.
Ključne riječi
akcijsko istraživanje; pozitivan pristup; pozitivne emocije; razredno ozračje
Hrčak ID:
195169
URI
Datum izdavanja:
18.12.2017.
Posjeta: 2.873 *