hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ULOGA POZITIVNIH EMOCIJA U UNAPREĐENJU RAZREDNOGA OZRAČJA

Marija Matulin ; Kotoriba, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (37 MB) str. 61-74 preuzimanja: 143* citiraj
APA 6th Edition
Matulin, M. (2017). ULOGA POZITIVNIH EMOCIJA U UNAPREĐENJU RAZREDNOGA OZRAČJA. Život i škola, LXIII (2), 61-74. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195169
MLA 8th Edition
Matulin, Marija. "ULOGA POZITIVNIH EMOCIJA U UNAPREĐENJU RAZREDNOGA OZRAČJA." Život i škola, vol. LXIII, br. 2, 2017, str. 61-74. https://hrcak.srce.hr/195169. Citirano 23.11.2019.
Chicago 17th Edition
Matulin, Marija. "ULOGA POZITIVNIH EMOCIJA U UNAPREĐENJU RAZREDNOGA OZRAČJA." Život i škola LXIII, br. 2 (2017): 61-74. https://hrcak.srce.hr/195169
Harvard
Matulin, M. (2017). 'ULOGA POZITIVNIH EMOCIJA U UNAPREĐENJU RAZREDNOGA OZRAČJA', Život i škola, LXIII(2), str. 61-74. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195169 (Datum pristupa: 23.11.2019.)
Vancouver
Matulin M. ULOGA POZITIVNIH EMOCIJA U UNAPREĐENJU RAZREDNOGA OZRAČJA. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 23.11.2019.];LXIII(2):61-74. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195169
IEEE
M. Matulin, "ULOGA POZITIVNIH EMOCIJA U UNAPREĐENJU RAZREDNOGA OZRAČJA", Život i škola, vol.LXIII, br. 2, str. 61-74, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195169. [Citirano: 23.11.2019.]

Sažetak
Principi pozitivnog pristupa dosad su iznjedrili mnoge odgojno-obrazovne programe koji su imali pozitivan učinak na učenike, ali i same voditelje programa. Istraživanja su pokazala kako u pozitivnom okruženju postoji veća mogućnost za razvoj karakteristika pozitivne osobe. Ovaj rad donosi teorijski pregled pozitivnog pristupa, razrednoga ozračja i razvoja akcijskih istraživanja. Program pozitivnih emocija planiran je i proveden putem akcijskog istraživanja zbog fleksibilnosti i mogućnosti razvoja programa. Cilj je ovoga rada donijeti pregled tijeka akcijskog istraživanja te analizirati mogućnosti i načine provedbe programa pozitivnih emocija u odgojno-obrazovnim ustanovama. U radu je opisan tijek akcijskog istraživanja sa svim značajkama, opisane su korištene aktivnosti, dobiveni materijali i kritički osvrti u vidu samorefleksije i refleksije kritičkih prijatelja. Istraživanje je provedeno u 6. razredu Osnovne škole "Donja Dubrava". U istraživanju je sudjelovalo osamnaestero učenika zajedno za svojim razrednikom. Rezultati ovog istraživanja otvaraju stručni diskurs korištenju pozitivnog pristupa, naročito emocija, u unapređenju razrednoga ozračja i osobnog razvoja učenika.

Ključne riječi
akcijsko istraživanje; pozitivan pristup; pozitivne emocije; razredno ozračje

Hrčak ID: 195169

URI
https://hrcak.srce.hr/195169

[engleski] [njemački]

Posjeta: 394 *