hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA

Goran Lapat ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Nikolina Lukaček ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Milan Matijević ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (29 MB) str. 75-85 preuzimanja: 179* citiraj
APA 6th Edition
Lapat, G., Lukaček, N. i Matijević, M. (2017). RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA. Život i škola, LXIII (2), 75-85. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195172
MLA 8th Edition
Lapat, Goran, et al. "RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA." Život i škola, vol. LXIII, br. 2, 2017, str. 75-85. https://hrcak.srce.hr/195172. Citirano 21.11.2019.
Chicago 17th Edition
Lapat, Goran, Nikolina Lukaček i Milan Matijević. "RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA." Život i škola LXIII, br. 2 (2017): 75-85. https://hrcak.srce.hr/195172
Harvard
Lapat, G., Lukaček, N., i Matijević, M. (2017). 'RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA', Život i škola, LXIII(2), str. 75-85. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195172 (Datum pristupa: 21.11.2019.)
Vancouver
Lapat G, Lukaček N, Matijević M. RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 21.11.2019.];LXIII(2):75-85. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195172
IEEE
G. Lapat, N. Lukaček i M. Matijević, "RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA", Život i škola, vol.LXIII, br. 2, str. 75-85, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195172. [Citirano: 21.11.2019.]

Sažetak
Osnovna škola temelj je za daljnje školovanje i cjeloživotno učenje učenika. U školi se učenici vrlo često susreću s ocjenjivanjem znanja i školskim neuspjehom. Neuspjeh u školi najčešće rezultira stresom jer je ocjena povratna informacija koju učenik dobiva o svojoj sposobnosti. Kako bi se doznalo ima li razlika u učeničkom poimanju slabijih ocjena s obzirom na područje školovanja (selo ili grad), provedeno je istraživanje o mišljenjima učenika o slabijim ocjenama, djelovanju slabijih ocjena na ponašanje učenika na selu i u gradu, otkrivanju razlika u pružanju roditeljske pomoći učenicima prilikom učenja te otkrivanju razlike u iskrenosti učenika prema svojim roditeljima o ocjenama dobivenim u školi s obzirom na područje školovanja. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 111 učenika od kojih 52 učenika pohađa školu na selu, a 59 učenika pohađa školu u gradu. Statističkom obradom podataka pokazalo se da ne postoje razlike između poimanja školske ocjene učenika na selu i u gradu. Također se pokazalo kako ne postoje razlike između djelovanja slabije školske ocjene na emocije učenika između sela i grada. Jedina statistički značajna razlika pokazala se u iskrenosti učenika na selu i u gradu. Učenici koji žive na selu češće prešute roditeljima slabiju ocjenu od učenika koji žive u gradu.

Ključne riječi
ocjenjivanje; ponašanje učenika; roditelji; stres; učenici

Hrčak ID: 195172

URI
https://hrcak.srce.hr/195172

[engleski] [njemački]

Posjeta: 492 *