hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA

Goran Lapat ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Nikolina Lukaček ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Milan Matijević ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (29 MB) pages 75-85 downloads: 321* cite
APA 6th Edition
Lapat, G., Lukaček, N. & Matijević, M. (2017). RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA. Život i škola, LXIII (2), 75-85. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/195172
MLA 8th Edition
Lapat, Goran, et al. "RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA." Život i škola, vol. LXIII, no. 2, 2017, pp. 75-85. https://hrcak.srce.hr/195172. Accessed 9 May 2021.
Chicago 17th Edition
Lapat, Goran, Nikolina Lukaček and Milan Matijević. "RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA." Život i škola LXIII, no. 2 (2017): 75-85. https://hrcak.srce.hr/195172
Harvard
Lapat, G., Lukaček, N., and Matijević, M. (2017). 'RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA', Život i škola, LXIII(2), pp. 75-85. Available at: https://hrcak.srce.hr/195172 (Accessed 09 May 2021)
Vancouver
Lapat G, Lukaček N, Matijević M. RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA. Život i škola [Internet]. 2017 [cited 2021 May 09];LXIII(2):75-85. Available from: https://hrcak.srce.hr/195172
IEEE
G. Lapat, N. Lukaček and M. Matijević, "RAZLIKE U MIŠLJENJU UČENIKA O ŠKOLSKIM OCJENAMA", Život i škola, vol.LXIII, no. 2, pp. 75-85, 2017. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/195172. [Accessed: 09 May 2021]

Abstracts
Osnovna škola temelj je za daljnje školovanje i cjeloživotno učenje učenika. U školi se učenici vrlo često susreću s ocjenjivanjem znanja i školskim neuspjehom. Neuspjeh u školi najčešće rezultira stresom jer je ocjena povratna informacija koju učenik dobiva o svojoj sposobnosti. Kako bi se doznalo ima li razlika u učeničkom poimanju slabijih ocjena s obzirom na područje školovanja (selo ili grad), provedeno je istraživanje o mišljenjima učenika o slabijim ocjenama, djelovanju slabijih ocjena na ponašanje učenika na selu i u gradu, otkrivanju razlika u pružanju roditeljske pomoći učenicima prilikom učenja te otkrivanju razlike u iskrenosti učenika prema svojim roditeljima o ocjenama dobivenim u školi s obzirom na područje školovanja. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 111 učenika od kojih 52 učenika pohađa školu na selu, a 59 učenika pohađa školu u gradu. Statističkom obradom podataka pokazalo se da ne postoje razlike između poimanja školske ocjene učenika na selu i u gradu. Također se pokazalo kako ne postoje razlike između djelovanja slabije školske ocjene na emocije učenika između sela i grada. Jedina statistički značajna razlika pokazala se u iskrenosti učenika na selu i u gradu. Učenici koji žive na selu češće prešute roditeljima slabiju ocjenu od učenika koji žive u gradu.

Keywords
ocjenjivanje; ponašanje učenika; roditelji; stres; učenici

Hrčak ID: 195172

URI
https://hrcak.srce.hr/195172

[english] [german]

Visits: 960 *