hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

UČENJE ENGLESKOG JEZIKA POMOĆU TEKSTA

Zorana Petričević ; Osnovna škola “Oktoih”, Podgorica, Crna Gora

Puni tekst: hrvatski, pdf (25 MB) str. 149-160 preuzimanja: 82* citiraj
APA 6th Edition
Petričević, Z. (2017). UČENJE ENGLESKOG JEZIKA POMOĆU TEKSTA. Život i škola, LXIII (2), 149-160. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195187
MLA 8th Edition
Petričević, Zorana. "UČENJE ENGLESKOG JEZIKA POMOĆU TEKSTA." Život i škola, vol. LXIII, br. 2, 2017, str. 149-160. https://hrcak.srce.hr/195187. Citirano 15.11.2019.
Chicago 17th Edition
Petričević, Zorana. "UČENJE ENGLESKOG JEZIKA POMOĆU TEKSTA." Život i škola LXIII, br. 2 (2017): 149-160. https://hrcak.srce.hr/195187
Harvard
Petričević, Z. (2017). 'UČENJE ENGLESKOG JEZIKA POMOĆU TEKSTA', Život i škola, LXIII(2), str. 149-160. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195187 (Datum pristupa: 15.11.2019.)
Vancouver
Petričević Z. UČENJE ENGLESKOG JEZIKA POMOĆU TEKSTA. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 15.11.2019.];LXIII(2):149-160. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195187
IEEE
Z. Petričević, "UČENJE ENGLESKOG JEZIKA POMOĆU TEKSTA", Život i škola, vol.LXIII, br. 2, str. 149-160, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195187. [Citirano: 15.11.2019.]

Sažetak
Mnogi učenici osnovne škole smatraju čitanje napornim i dosadnim. Čitanje na materinskom jeziku nerijetko je težak zadatak koji se često obavlja pod prisilom, a čitanje na stranom jeziku nepoznanica je koje se učenici plaše. Međutim, to ne mora biti tako. Potrebno je učenicima na drukčiji i zanimljiviji način približiti tekst i pokazati prednosti čitanja, pisanja kao i slušanja koje učenje pomoću teksta omogućuje. Pored toga što se rječnik obogaćuje čitanjem, tekst omogućuje učenicima upoznavanje s drugom kulturom i učenje pomoću konteksta. Također je i pisanje na stranom jeziku izazov koji nastavnik postavlja pred svoje učenike, dajući im smjernice i uvijek nagrađujući njihov trud. Ovaj rad prikazuje aktivnosti učenja engleskog jezika pomoću teksta u prvom, trećem, šestom i sedmom razredu osnovne škole. Rad se temelji na iskustvu iz prakse i cilj mu je prikazati različite načine primjene teksta pri učenju engleskog kao drugog jezika. Budući da mnogi učenici ne vole čitati te da im je pisanje izazov, u ovom radu prikazano je na koji je način moguće učenicima čitanje učiniti zanimljivijim, pisanje lakšim i kako im otkrivati važnost učenja pomoću konteksta.

Ključne riječi
gramatičke strukture; kontekst; kultura; riječi; tekst

Hrčak ID: 195187

URI
https://hrcak.srce.hr/195187

[engleski] [njemački]

Posjeta: 392 *