Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

EVALUACIJA TERENSKE NASTAVE STUDENATA SOCIJALNOG RADA

Kristina Urbanc ; Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Olja Družić ; Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 719 Kb

str. 39-58

preuzimanja: 560

citiraj


Sažetak

Na uzorku od 201 studenta 2. i 4. godine Studijskog centra socijalnog rada, koji su od 1996. do 1998. pohađali terensku nastavu provedeno je istraživanje tijekom dvije akademske školske godine. Cilj istraživanja bio je utvrditi kako studenti percipiraju terensku nastavu, koja je dio redovnog obrazovnog programa budućih socijalnih radnika. Ispitivan je njihov doživljaj terenske nastave u cijelosti, rada terenskog nastavnika, ustanove, te mentoranafakultetu. Rezultati su podvrgnuti kvalitativnoj i kvantitativnoj analizi. Pokazalo se da su studenti najzadovoljniji pristupačnošću i otvorenošću terenskog nastavnika i osoblja ustanove, dok su najmanje zadovoljstva iskazali njihovom profesionalnom kompetentnošću i uklopljenošću prakse u nastavne ciljeve. Osim toga, utvrdila se struktura stavova studenata o pojedinim aspektima terenske nastave. Izdvojena su četiri faktora: faktor osobnog studentovog iskustva u radu s terenskim nastavnikom, faktor profesionalne kompetentnosti terenskog nastavnika, faktor obilježja ustanove za obavljanje terenske nastave i faktor opće kompetentnosti socijalnog radnika za ulogu terenskog nastavnika.

Ključne riječi

Hrčak ID:

198549

URI

https://hrcak.srce.hr/198549

Datum izdavanja:

1.2.2000.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.377 *