Ljetopis socijalnog rada, Vol. 6 No. 1, 1999.
Izvorni znanstveni članak
EVALUACIJA TERENSKE NASTAVE STUDENATA SOCIJALNOG RADA
Kristina Urbanc
; Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Olja Družić
; Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Na uzorku od 201 studenta 2. i 4. godine Studijskog centra socijalnog rada, koji su od 1996. do 1998. pohađali terensku nastavu provedeno je istraživanje tijekom dvije akademske školske godine. Cilj istraživanja bio je utvrditi kako studenti percipiraju terensku nastavu, koja je dio redovnog obrazovnog programa budućih socijalnih radnika. Ispitivan je njihov doživljaj terenske nastave u cijelosti, rada terenskog nastavnika, ustanove, te mentoranafakultetu. Rezultati su podvrgnuti kvalitativnoj i kvantitativnoj analizi. Pokazalo se da su studenti najzadovoljniji pristupačnošću i otvorenošću terenskog nastavnika i osoblja ustanove, dok su najmanje zadovoljstva iskazali njihovom profesionalnom kompetentnošću i uklopljenošću prakse u nastavne ciljeve. Osim toga, utvrdila se struktura stavova studenata o pojedinim aspektima terenske nastave. Izdvojena su četiri faktora: faktor osobnog studentovog iskustva u radu s terenskim nastavnikom, faktor profesionalne kompetentnosti terenskog nastavnika, faktor obilježja ustanove za obavljanje terenske nastave i faktor opće kompetentnosti socijalnog radnika za ulogu terenskog nastavnika.
Ključne riječi
Hrčak ID:
198549
URI
Datum izdavanja:
1.2.2000.
Posjeta: 1.377 *