hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Čimbenici učinkovitosti škola

Antea Čilić ; Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

Puni tekst: hrvatski, PDF (745 KB) str. 0-0 preuzimanja: 113* citiraj
APA 6th Edition
Čilić, A. (2017). Čimbenici učinkovitosti škola. Acta Iadertina, 14 (2), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/199698
MLA 8th Edition
Čilić, Antea. "Čimbenici učinkovitosti škola." Acta Iadertina, vol. 14, br. 2, 2017, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/199698. Citirano 16.09.2019.
Chicago 17th Edition
Čilić, Antea. "Čimbenici učinkovitosti škola." Acta Iadertina 14, br. 2 (2017): 0-0. https://hrcak.srce.hr/199698
Harvard
Čilić, A. (2017). 'Čimbenici učinkovitosti škola', Acta Iadertina, 14(2), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/199698 (Datum pristupa: 16.09.2019.)
Vancouver
Čilić A. Čimbenici učinkovitosti škola. Acta Iadertina [Internet]. 2017 [pristupljeno 16.09.2019.];14(2):0-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/199698
IEEE
A. Čilić, "Čimbenici učinkovitosti škola", Acta Iadertina, vol.14, br. 2, str. 0-0, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/199698. [Citirano: 16.09.2019.]

Sažetak
Učinkovitost je škola kao područje istraživanja poznato još od šezdesetih godina prošloga stoljeća. Ključni je cilj istraživača učinkovitih škola identificirati čimbenike učinkovitosti škola, odnosno spoznati koje kriterije škola treba zadovoljiti da bi bila učinkovita. Glavna je svrha rada utvrditi doprinos čimbenika: vođenje, školska klima, praćenje i ocjenjivanje učeničkoga napretka i uključenost roditelja u ukupnu učinkovitost. Rezultati su pokazali kako svi ispitani čimbenici pridonose općoj učinkovitosti škola, ali su dimenzije školska klima i vođenje procijenjene kao one koje imaju najveći doprinos.

Ključne riječi
učinkovitost škola; vođenje; školska klima; praćenje i ocjenjivanje učeničkoga napretka; uključenost roditelja

Hrčak ID: 199698

URI
https://hrcak.srce.hr/199698

[engleski]

Posjeta: 238 *