hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.21464/mo46.124.2338

Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika

Edita Borić ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (355 KB) str. 23-38 preuzimanja: 568* citiraj
APA 6th Edition
Borić, E. (2017). Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika. Metodički ogledi, 24 (2), 23-38. https://doi.org/10.21464/mo46.124.2338
MLA 8th Edition
Borić, Edita. "Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika." Metodički ogledi, vol. 24, br. 2, 2017, str. 23-38. https://doi.org/10.21464/mo46.124.2338. Citirano 21.09.2020.
Chicago 17th Edition
Borić, Edita. "Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika." Metodički ogledi 24, br. 2 (2017): 23-38. https://doi.org/10.21464/mo46.124.2338
Harvard
Borić, E. (2017). 'Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika', Metodički ogledi, 24(2), str. 23-38. https://doi.org/10.21464/mo46.124.2338
Vancouver
Borić E. Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika. Metodički ogledi [Internet]. 2017 [pristupljeno 21.09.2020.];24(2):23-38. https://doi.org/10.21464/mo46.124.2338
IEEE
E. Borić, "Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika", Metodički ogledi, vol.24, br. 2, str. 23-38, 2017. [Online]. https://doi.org/10.21464/mo46.124.2338

Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati u kojem stupnju učitelji potiču kompetencije kod učenika te koliko su zadovoljni svojim poslom i motivirani za rad. Cilj je bio i ispitati povezanost stupnja u kojem učitelji potiču kompetencije kod učenika, zadovoljstva poslom i motivacije za rad te godina radnog staža. Sudionici su bili učitelji razredne nastave (N=341). Korišten je Upitnik poticanja razvoja kompetencija učenika, učiteljskog zadovoljstva poslom i motivacije za rad (Borić i Borić, 2013) konstruiran za potrebe istraživanja. Rezultati faktorske analize pokazali su kako se upitnik sastoji od: (1) subskale poticanja razvoja kompetencija učenika i (2) subskale zadovoljstva poslom i motivacije za rad učitelja. Utvrđeno je da postoji pozitivna korelacija (r = 0,360, p<0,05) između subskala. Moguće je zaključiti kako su učitelji u prosjeku visoko zadovoljni svojim poslom i motivirani za rad te se kod učenika trude razviti kompetencije u viskom stupnju. Rezultati su pokazali kako između godina radnog staža te zadovoljstva poslom i motivacije za rad postoji statistički značajna niska pozitivna korelacija r=0,176, p<0,01.

Ključne riječi
kvaliteta učitelja; radni staž; razredna nastava

Hrčak ID: 199982

URI
https://hrcak.srce.hr/199982

[engleski]

Posjeta: 1.174 *