Izvorni znanstveni članak
POMORSKI MARKETING - ČINITELJ TRŽIŠNE VALORIZACIJE U POMORSKOJ ORIJENTACIJI REPUBLIKE HRVATSKE
Ivan Nemarnik
; Ekonomski fakultet Rijeka
Sažetak
U Hrvatskoj pomorska orijentacija treba imati obilježje djelotvorne valorizacije njezina povoljnog prometnog položaja s istaknutim mjestom europske raskrsnice putova koje uspostavlja pomorski prijevoz roba i putnika. Golemi potencijal i apsorbcijska moć svjetskoga transportnog tržišta izvorište je velikih mogućnosti za razvoj pomorskog i s njima vezanoga kopnenog prijevoznoga gospodarstva u našoj zemlji. Za optimalno iskorištenje tih mogućnosti
preduvjet je primjena koncepcije integriranoga pomorskog marketinga. Heterogena je struktura pomorskog tržišta, s posebnostima njegovih dijelova i tipova. Uspješan nastup prometnih poduzeća na njima zahtijeva koordinaciju glavnih tržišnih funkcija s pomorskim marketingom u Hrvatskoj.
Ključne riječi
Hrčak ID:
209761
URI
Datum izdavanja:
28.12.1994.
Posjeta: 603 *