Agroeconomia Croatica, Vol. 8 No. 1, 2018.
Izvorni znanstveni članak
Potrošačke preferencije mladih potrošača prilikom kupnje prehrambenih proizvoda
Sanja Jelić Milković
orcid.org/0000-0003-0505-6970
; Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Ružica Lončarić
; Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Jelena Kristić
orcid.org/0000-0003-4465-2900
; Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Sažetak
Cilj je rada utvrditi koja su to za mlade potrošače relevantna intrinzična i ekstrinzična obilježja prehrambenih proizvoda pri kupnji u odnosu na njihove socio-demografske karakteristike. Za prikupljanje podataka korištena je metoda ankete, a kao instrument korišten je anketni upitnik. Istraživanje je provedeno na uzorku od N = 384 studenta Poljoprivrednog fakulteta u Osijeku (sada Fakulteta agrobiotehničkih znanosti Osijek). Rezultati istraživanja pokazuju kako su mladim potrošačima od velikog značenja ekstrinzična i intrinzična obilježja prehrambenih proizvoda. Od intrinzičnih obilježja mladim potrošačima najvažniji je okus, a od ekstrinzičnih marka proizvoda i povoljna cijena. Rezultati istraživanja mogu poslužiti kao okvir za buduća istraživanja potrošačkih preferencija i drugih grupa ispitanika.
Ključne riječi
mladi potrošači; prehrambeni proizvodi; intrinzična obilježja i ekstrinzična obilježja
Hrčak ID:
214202
URI
Datum izdavanja:
14.12.2018.
Posjeta: 2.446 *