hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

OD STRUKTURALIZMA DO SUVREMENOG „KUKS” (KOMUNIKACIJSKO-UČENJE/USVAJANJEKONTRASTIVNO-SPOZNAJNO) PRISTUPA U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA

Jasmina Rogulj ; Sveučilišni odjel za stručne studije, Sveučilište u Splitu, Hrvatska
Sonja Koren   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0496-7230 ; Sveučilišni odjel zdravstvenih studija, Sveučilište u Splitu, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (103 KB) str. 143-159 preuzimanja: 163* citiraj
APA 6th Edition
Rogulj, J. i Koren, S. (2018). OD STRUKTURALIZMA DO SUVREMENOG „KUKS” (KOMUNIKACIJSKO-UČENJE/USVAJANJEKONTRASTIVNO-SPOZNAJNO) PRISTUPA U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, (3-4/2018), 143-159. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/216541
MLA 8th Edition
Rogulj, Jasmina i Sonja Koren. "OD STRUKTURALIZMA DO SUVREMENOG „KUKS” (KOMUNIKACIJSKO-UČENJE/USVAJANJEKONTRASTIVNO-SPOZNAJNO) PRISTUPA U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA." Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, vol. , br. 3-4/2018, 2018, str. 143-159. https://hrcak.srce.hr/216541. Citirano 26.07.2021.
Chicago 17th Edition
Rogulj, Jasmina i Sonja Koren. "OD STRUKTURALIZMA DO SUVREMENOG „KUKS” (KOMUNIKACIJSKO-UČENJE/USVAJANJEKONTRASTIVNO-SPOZNAJNO) PRISTUPA U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA." Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku , br. 3-4/2018 (2018): 143-159. https://hrcak.srce.hr/216541
Harvard
Rogulj, J., i Koren, S. (2018). 'OD STRUKTURALIZMA DO SUVREMENOG „KUKS” (KOMUNIKACIJSKO-UČENJE/USVAJANJEKONTRASTIVNO-SPOZNAJNO) PRISTUPA U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA', Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, (3-4/2018), str. 143-159. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/216541 (Datum pristupa: 26.07.2021.)
Vancouver
Rogulj J, Koren S. OD STRUKTURALIZMA DO SUVREMENOG „KUKS” (KOMUNIKACIJSKO-UČENJE/USVAJANJEKONTRASTIVNO-SPOZNAJNO) PRISTUPA U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku [Internet]. 2018 [pristupljeno 26.07.2021.];(3-4/2018):143-159. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216541
IEEE
J. Rogulj i S. Koren, "OD STRUKTURALIZMA DO SUVREMENOG „KUKS” (KOMUNIKACIJSKO-UČENJE/USVAJANJEKONTRASTIVNO-SPOZNAJNO) PRISTUPA U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA", Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, vol., br. 3-4/2018, str. 143-159, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216541. [Citirano: 26.07.2021.]

Sažetak
Poučavanje jezika je složena profesija koja se temelji na prihvaćanju znanstvenoga pristupa. Od druge polovine 20. stoljeća, brojne su znanstvene discipline i teorije imale veliki utjecaj na poučavanje i učenje jezika. U prvom dijelu ovoga članka opisan je kratak pregled teorijskih i praktičnih postavki strukturalističko-biheviorističkog, tradicionalnog komunikacijskog i suvremenog KUKS (Komunikacijsko-Učenje/Usvajanje-KontrastivnoSpoznajno) pristupa. Drugi se dio bavi analizom primjene teorijskih spoznaja u izradi nastavnih materijala i praktičnim primjerima kojima se ilustrira kako se ista nastavna jedinica iz udžbenika može obraditi kroz dva različita pristupa poučavanju – strukturalističko-bihevioristički s jedne i KUKS pristup s druge strane. Cilj ovoga rada je podignuti razinu osviještenosti nastavnika o postojanju raznih teorijskih modela koji su integrirani u proces poučavanja i u nastavne materijale, ali i o nužnosti da nastavnici zauzmu fleksibilan, eklektički pristup poučavanju koji uključuje primjenu niza nastavnih aktivnosti iz različitih metoda.

Ključne riječi
znanstvene teorije; nastavni materijali; poučavanje engleskoga jezika; strukturalističko-bihevioristički pristup; KUKS pristup.

Hrčak ID: 216541

URI
https://hrcak.srce.hr/216541

[engleski]

Posjeta: 354 *