Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22522/cmr20190143

Utjecaj digitalizacije na generacijski jaz – od bejbibumersa do generacije Z

Maja Fistrić orcid id orcid.org/0000-0002-5053-3388 ; Millenium promocija, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.423 Kb

str. 120-139

preuzimanja: 3.380

citiraj


Sažetak

Tisućama godina društveno se međudjelovanje gradilo isključivo na komunikaciji licem u lice. S dolaskom i razvojem komunikacijskih tehnologija, kao i razvojem interneta, pojavili su se novi oblici društvenosti koji ne odgovaraju svakom tipu čovjeka. Prostorna i vremenska udaljenost više ne čine nikakvu prepreku da poslana poruka ne bude primljena u realnom vremenu tisućama kilometara daleko, a ti novonastali proizvodi i sustavi stvaraju svakim danom svoju, sve širu, publiku i vlastita pravila komuniciranja i obrasce socijalne komunikacije. Svrha ovog rada jest prikazati učinak procesa digitalizacije i globalizacije na različite generacije – bejbibumerse, generaciju X, generaciju Y i generaciju Z. Primjenom metode ankete istražili smo razlike između generacija kada je riječ o poznavanju digitalnih medija (novih medija). Osim toga, istražili smo i razlike u upotrebi novih medija te u načinu dolaska do željenih informacija.

Ključne riječi

digitalni jaz; bejbibumersi; generacija X; generacija Y; generacija Z

Hrčak ID:

223656

URI

https://hrcak.srce.hr/223656

Datum izdavanja:

30.7.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.366 *