hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima

Toni Babarović   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0838-3205 ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (239 KB) str. 205-226 preuzimanja: 10* citiraj
APA 6th Edition
Babarović, T. (2019). Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima. Odgojno-obrazovne teme, 2 (3-4), 205-226. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/232096
MLA 8th Edition
Babarović, Toni. "Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima." Odgojno-obrazovne teme, vol. 2, br. 3-4, 2019, str. 205-226. https://hrcak.srce.hr/232096. Citirano 25.02.2020.
Chicago 17th Edition
Babarović, Toni. "Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima." Odgojno-obrazovne teme 2, br. 3-4 (2019): 205-226. https://hrcak.srce.hr/232096
Harvard
Babarović, T. (2019). 'Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima', Odgojno-obrazovne teme, 2(3-4), str. 205-226. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/232096 (Datum pristupa: 25.02.2020.)
Vancouver
Babarović T. Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima. Odgojno-obrazovne teme [Internet]. 2019 [pristupljeno 25.02.2020.];2(3-4):205-226. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/232096
IEEE
T. Babarović, "Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima", Odgojno-obrazovne teme, vol.2, br. 3-4, str. 205-226, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/232096. [Citirano: 25.02.2020.]

Sažetak
Današnja se istraživanja u području obrazovanja zasnivaju na upotrebi odgovarajućih pristupa prikupljanju podataka te suvremenim modelima njihove analize. Metodološki su iskoraci u ovom području znatni, a istraživači u posljednjih nekoliko desetljeća prepoznaju važnost primjene longitudinalnih nacrta u obrazovnim istraživanjima. Također, uviđanje hijerarhijske organizacije prikupljenih podataka i njihova odgovarajuća statistička obrada postaju metodološki imperativ. U ovom je radu pružen metodološki pregled hijerarhijske i longitudinalne organizacije podataka te teorijski okvir njihove statističke analize. Istaknute su najčešće pogreške i poteškoće s kojima se istraživači prilikom korištenja ovih metoda susreću te načini kako ih ispravno prevladati. Kroz jednostavne i svakodnevne primjere pokušalo se čitatelju približiti ove metode i njihovu statističku podlogu te uputiti istraživače u području obrazovnih istraživanja na njihovo adekvatno korištenje.

Ključne riječi
hijerarhijski modeli; longitudinalni nacrti; analiza podataka; obrazovna istraživanja; statistika

Hrčak ID: 232096

URI
https://hrcak.srce.hr/232096

[engleski]

Posjeta: 24 *