Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2019.1.1.23

PROMOCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOGAPOSLOVANJA KAO REZULTAT SURADNJEPRIVATNOGA SEKTORA I LOKALNOGMEDIJA; STUDIJA SLUČAJA – RADIJSKAEMISIJA „DOBAR PRIMJER”

Irina Basara orcid id orcid.org/0000-0002-0673-3665 ; Talijanska srednja škola Rovinj


Puni tekst: engleski pdf 29 Kb

str. 31-31

preuzimanja: 103

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 278 Kb

str. 23-30

preuzimanja: 285

citiraj


Sažetak

Društveno odgovorno poslovanje (u daljnjemu tekstu DOP) posljednjih godina postalo je osnovnim
preduvjetom za uspješnost i imidž tvrtki. U takvom načinu djelovanja potrebna je suradnja svih interesno povezanih skupina. Ovim istraživanjem pokušava se utvrditi važnost primjene DOP-a na lokalnoj razini. Sinergijom privatnoga sektora i lokalnog medija ispituje se njihova suradnja prilikom kreiranja medijskih sadržaja koji promoviraju takav način poslovanja te zajednički doprinose društvu.
Adris grupa, sa sjedištem u Rovinju, jedan je od najprepoznatljivijih subjekata u Republici Hrvatskoj.
U sklopu svoje strategije bavi se brojnim dobrovoljnim aktivnostima koje pozitivno utječu na zaposlenike, ciljane javnosti, lokalnu zajednicu i društvo u cjelini. Nerijetko s javnostima komunicira
preko medija, prije svega koristeći lokalni radio. Radijska postaja Rovinj FM djeluje na trima frekvencijama sa širom gradskom koncesijom. Kreator je sadržaja namijenjenih lokalnoj zajednici. Program
oblikuje u skladu s regulativama promičući pluralizam i raznovrsnost, a glazbom istovremeno njeguje tradiciju i prati svjetske trendove. Svojim djelovanjem uklapa se u multitasking društvenu paradigmu, a programom i dvosmjernom komunikacijom na raznim platformama udovoljava tehnološkim
okvirima 21. stoljeća.
Predmet istraživanja radijska je emisija „Dobar primjer”. Analizom je obuhvaćeno stotinu emisija
realiziranih u razdoblju između 2015. i 2018. g. Emisije se promatraju preko društvene dimenzije
DOP-a i filantropske aktivnosti te se utvrđuje uloga takve vrste sadržaja pri promociji određenih
tema, pojedinaca, skupina, projekata i djelatnosti od značajnoga interesa za lokalnu zajednicu.

Ključne riječi

društveno odgovorno poslovanje; DOP; mediji; lokalni radio; radijska emisija

Hrčak ID:

233057

URI

https://hrcak.srce.hr/233057

Datum izdavanja:

28.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 811 *