hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.15

NEODRŽIVOST TRADICIONALNOG OBRAZOVANJA U SUZBIJANJU MARGINALIZACIJE

Sofija Vrcelj ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Republika Hrvatska
Siniša Kušić ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Republika Hrvatska
Anita Zovko ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (165 KB) str. 189-199 preuzimanja: 251* citiraj
APA 6th Edition
Vrcelj, S., Kušić, S. i Zovko, A. (2019). NEODRŽIVOST TRADICIONALNOG OBRAZOVANJA U SUZBIJANJU MARGINALIZACIJE. Život i škola, LXV (1-2), 189-199. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.15
MLA 8th Edition
Vrcelj, Sofija, et al. "NEODRŽIVOST TRADICIONALNOG OBRAZOVANJA U SUZBIJANJU MARGINALIZACIJE." Život i škola, vol. LXV, br. 1-2, 2019, str. 189-199. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.15. Citirano 29.07.2021.
Chicago 17th Edition
Vrcelj, Sofija, Siniša Kušić i Anita Zovko. "NEODRŽIVOST TRADICIONALNOG OBRAZOVANJA U SUZBIJANJU MARGINALIZACIJE." Život i škola LXV, br. 1-2 (2019): 189-199. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.15
Harvard
Vrcelj, S., Kušić, S., i Zovko, A. (2019). 'NEODRŽIVOST TRADICIONALNOG OBRAZOVANJA U SUZBIJANJU MARGINALIZACIJE', Život i škola, LXV(1-2), str. 189-199. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.15
Vancouver
Vrcelj S, Kušić S, Zovko A. NEODRŽIVOST TRADICIONALNOG OBRAZOVANJA U SUZBIJANJU MARGINALIZACIJE. Život i škola [Internet]. 2019 [pristupljeno 29.07.2021.];LXV(1-2):189-199. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.15
IEEE
S. Vrcelj, S. Kušić i A. Zovko, "NEODRŽIVOST TRADICIONALNOG OBRAZOVANJA U SUZBIJANJU MARGINALIZACIJE", Život i škola, vol.LXV, br. 1-2, str. 189-199, 2019. [Online]. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.15

Sažetak
U radu se analizira marginalizacija s posebnim osvrtom na marginalizaciju u obrazovanju. Iako je (obrazovna) marginalizacija sklizak konstrukt, ona postoji u svim društvima i zahvaća različite skupine ljudi. Tradicionalni pristupi obrazovanju, koji generiraju marginalizaciju, i pored određenih pokušaja pokazali su svu nemoć u njezinom suzbijanju u obrazovanju čime se nameće potreba kreiranja drugačijeg obrazovanja koje će omogućiti osnaživanje marginaliziranih. Na razini škola osnaživanje je proces u kojem sudionici razvijaju kompetencije potrebne za preuzimanje odgovornosti za vlastiti rast i rješavanje vlastitih problema dok je na međunarodnoj i nacionalnoj razini proces i akcije koje daju dopuštenje nastavnicima da prilagode kurikulume i pedagogiju kako bi se zadovoljile potrebe učenika.

Ključne riječi
obrazovanje; marginalizacija; odrasli; kurikulum

Hrčak ID: 233553

URI
https://hrcak.srce.hr/233553

[engleski] [njemački]

Posjeta: 545 *