hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.21464/mo.26.2.10

Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature

Ana Mirosavljević ; Osnovna škola Dragutina Tadijanovića, Slavonski Brod, Hrvatska
Branko Bognar ; Filozofski fakultet, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (415 KB) str. 147-177 preuzimanja: 0* citiraj
APA 6th Edition
Mirosavljević, A. i Bognar, B. (2019). Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature. Metodički ogledi, 26 (2), 147-177. https://doi.org/10.21464/mo.26.2.10
MLA 8th Edition
Mirosavljević, Ana i Branko Bognar. "Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature." Metodički ogledi, vol. 26, br. 2, 2019, str. 147-177. https://doi.org/10.21464/mo.26.2.10. Citirano 25.05.2020.
Chicago 17th Edition
Mirosavljević, Ana i Branko Bognar. "Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature." Metodički ogledi 26, br. 2 (2019): 147-177. https://doi.org/10.21464/mo.26.2.10
Harvard
Mirosavljević, A., i Bognar, B. (2019). 'Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature', Metodički ogledi, 26(2), str. 147-177. https://doi.org/10.21464/mo.26.2.10
Vancouver
Mirosavljević A, Bognar B. Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature. Metodički ogledi [Internet]. 2019 [pristupljeno 25.05.2020.];26(2):147-177. https://doi.org/10.21464/mo.26.2.10
IEEE
A. Mirosavljević i B. Bognar, "Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature", Metodički ogledi, vol.26, br. 2, str. 147-177, 2019. [Online]. https://doi.org/10.21464/mo.26.2.10

Sažetak
Kako bismo utvrdili značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta, na temelju sustavnog pregleda literature izabrali smo i proveli analizu devet učinkovitih eksperimentalnih i kvazi eksperimentalnih istraživanja. Utvrdili smo kako bi stručno usavršavanje bilo dobro započeti inicijalnim radionicama koje je potrebno nastaviti kroz susrete zajednica učenja za vrijeme ostvarivanja promjena. Uz to je važno osigurati potporu i vođenje učitelja te nastavne materijale za učitelje i učenike. Stručno usavršavanje može biti učinkovito samo ako doprinese boljim učeničkim rezultatima, a to je moguće postići promjenama u nastavi koja bi trebala polaziti od jasno postavljenih ciljeva u skladu s kojima učitelji pripremaju nastavne aktivnosti koje učenike potiču na istraživanje, rješavanje životnih problema, aktivno i suradničko učenje te znanstveno i metakognitivno mišljenje.

Ključne riječi
eksperimentalna istraživanja; nastava prirodoslovnih predmeta; obrazovne promjene; stručno usavršavanje; sustavni pregled literature

Hrčak ID: 237836

URI
https://hrcak.srce.hr/237836

[engleski]

Posjeta: 0 *