hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.38190/ope.10.2.6

Zadovoljstvo studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu provođenjem online nastave

Lucija Bačić ; Tehničko veleučilište u Zagrebu
Marija Krstinić ; Tehničko veleučilište u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (848 KB) str. 34-42 preuzimanja: 288* citiraj
APA 6th Edition
Bačić, L. i Krstinić, M. (2020). Zadovoljstvo studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu provođenjem online nastave. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 10 (2), 34-42. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.6
MLA 8th Edition
Bačić, Lucija i Marija Krstinić. "Zadovoljstvo studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu provođenjem online nastave." Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, vol. 10, br. 2, 2020, str. 34-42. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.6. Citirano 06.08.2021.
Chicago 17th Edition
Bačić, Lucija i Marija Krstinić. "Zadovoljstvo studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu provođenjem online nastave." Obrazovanje za poduzetništvo - E4E 10, br. 2 (2020): 34-42. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.6
Harvard
Bačić, L., i Krstinić, M. (2020). 'Zadovoljstvo studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu provođenjem online nastave', Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 10(2), str. 34-42. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.6
Vancouver
Bačić L, Krstinić M. Zadovoljstvo studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu provođenjem online nastave. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E [Internet]. 2020 [pristupljeno 06.08.2021.];10(2):34-42. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.6
IEEE
L. Bačić i M. Krstinić, "Zadovoljstvo studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu provođenjem online nastave", Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, vol.10, br. 2, str. 34-42, 2020. [Online]. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.6

Sažetak
Epidemija uzrokovana virusom Covid-19 aktualizirala je potrebu za otkrivanjem različitih metoda kao i procjenom uspješnosti poučavanja „na daljinu“. Nastavnici i studenti diljem svijeta su se suočili s možda i najvećim izazovom dosad, u kratkom vremenu se prilagoditi dostupnim platformama i jednako tako prihvatiti kako prednosti tako i mane virtualne nastave. Ova epidemija je zapravo i proširila jaz između onih koji mogu pristupiti mogućnostima digitalnog učenja i onih koji su isključeni jer se nisu svi jednako uspješno prilagodili. Isto tako se mora naglasiti da dobro iskustvo online učenja nije nužno vezano uz tehnologiju koju izabiremo, već uz način na koji se nastavnici i studenti posvete tom podučavanju, pogotovo kada je riječ o učenju stranog jezika. U ovom radu provedeno je istraživanje na uzorku od 120 redovnih i izvanrednih studenata 2. godine Strojarskog odjela Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, u travnju i svibnju 2020. godine. Ciljevi istraživanja su pokazati stupanj zadovoljstva, odnosno nezadovoljstva studenata Tehničkog veleučilišta kao i utvrditi stupanj težine savladavanja stranog jezika online nastavom. Istraživanje je provedeno anketnim upitnikom na temelju kojeg će se izračunom relativnih frekvencija utvrditi navedeni ciljevi.

Ključne riječi
online nastava; klasična nastava; učenje stranog jezika; motivacija

Hrčak ID: 248111

URI
https://hrcak.srce.hr/248111

[engleski]

Posjeta: 904 *